• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3897 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۳ شهريور

ويژه

QLED سامسونگ آمد

شركت سامسونگ الكترونيكس به تازگي اعلام كرد سري تلويزيون‌هاي QLED 2017 اين شركت كه نخستين بار در نمايشگاه CES 2017 رونمايي شدند، توانسته‌اند تاييديه اتحاديه معتبر بين‌المللي ورباند دوچر الكترونيكر (VDE) را براي توانايي توليد ۱۰۰ درصد حجم رنگ دريافت كنند. اتحاديه VDE با اتكا به تخصص خود در حوزه آزمايش حجم رنگ، اين گواهي را براي تلويزيون‌هاي QLED سامسونگ صادر كرده است. اين گواهي نشان‌دهنده توانايي تلويزيون‌هاي QLED در ارايه تصويري با كيفيت بالا و پايدار به بينندگان است. حجم رنگ در واقع استانداردي براي نمايش رنگ است كه در آن دو عنصر از تلويزيون در فضاي سه‌بعدي اندازه‌گيري مي‌شوند، گاموت رنگ و سطح روشنايي. گاموت رنگ به معني حداكثر تعداد رنگ‌هاي قابل نمايش به صورت فيزيكي و پيك روشنايي نيز حداكثر ميزان روشنايي در نمايشگر است. هرچه مقدار گاموت رنگ و سطح روشنايي بيشتر باشد، حجم رنگ در تلويزيون بالاتر خواهد بود. بيشتر شدن حجم رنگ تلويزيون نيز به واقعي‌تر و دقيق‌تر شدن تصوير HDR در هر دوي‌ صحنه‌هاي تاريك و روشن مي‌شود.


«امداد اول» آغاز به‌كار كرد
موسسه خيريه «امداد اول» براي جذب مشاركت‌هاي مردمي براي مددجويان تحت حمايت كميته امداد با مشاركت همراه اول و كميته امداد راه‌اندازي شد. مديرعامل همراه اول با اشاره به امضاي اين تفاهمنامه در روزهاي ميان عيد قربان و عيد غديرخم، گفت: با امضاي اين تفاهمنامه زيرساخت‌هاي موجود در همراه اول در خدمت كميته امداد امام خميني (ره) قرار مي‌گيرد. از اين طريق مشتركين همراه اول مي‌توانند به صورت مستقيم در امور خيريه در مناطق محروم يا مناطق خاص مدنظر خود، مدرسه‌سازي، تحصيل نيازمندان، كمك به يك منطقه خاص در كشور و... به صورت هوشمند و با نظارت كميته امداد مشاركت داشته باشند.
صدوقي با بيان اينكه مردم مي‌توانند با اطمينان خاطر كمك‌هاي خود را از بستر تلفن‌همراه كه در واقع صندوق صدقه هوشمند است به صورت مستقيم به حساب خود كميته امداد امام خميني(ره) واريز كنند، گفت: از اين طريق كمك‌هاي مردم در كمترين زمان ممكن، بدون هيچ‌گونه هزينه اضافي براي مشتركين توسط كميته امداد امام‌خميني(ره) به اقشار مورد نياز جامعه مي‌رسد. وي با اشاره به كمك‌هاي همراه اول در حوزه ورزش و عتبات عاليات، گفت: ‌در ۵ سال گذشته همراه اول از طريق سامانه‌هاي پيامكي هواداري، ۲۳۷ ميليارد تومان از طريق پيامك و كمك مستقيم خود همراه اول به باشگاه‌هاي ورزشي و فدراسيون‌ها و براي ستاد بازسازي عتبات عاليات بيش از ۳۰ ميليارد تومان به اين ستاد براي ساخت شبستان حضرت زهرا (س) در نجف اشرف كمك كرده است و اميدواريم كاري كه در كميته امداد شروع شده اثربخشي بالايي در جامعه داشته باشد. فتاح، رييس كميته امداد امام خميني(ره) نيز در اين مراسم ضمن تشكر از مديرعامل و كاركنان همراه اول كه زمينه امضاي تفاهمنامه را فراهم كردند و با اشاره به اينكه مردم از روش‌هاي نوين خيلي استقبال مي‌كنند، گفت: اكنون در زمان بين دو عيد مسلمانان و بهترين ايام هستيم و از اين موضوع براي كمك به محرومين و نيازمندان استفاده مي‌كنيم، خوشحاليم كه به مردم عزيز اعلام كنيم كه از اين پس صدقات آنها بدون كمترين هزينه براي ما چه از لحاظ هزينه‌هاي شمارش و حساب كردن و چه از لحاظ زماني، شفاف و راحت به حساب كميته امداد امام خميني(ره) واريز مي‌شود. مهندس فتاح با اشاره به توسعه صدقات پيامكي از طريق همراه اول گفت: كميته امداد از بابت پيامك‌ها پولي به همراه اول پرداخت نمي‌كند؛ اين نيت خيرخواهانه و مسووليت اجتماعي همراه اول است كه با اين لطف و تصميم، كار فرهنگ خير و احسان را فراگير مي‌كند. ما از اپراتوري كمك مي‌گيريم كه رتبه اول را در كشور دارا است و فراگير عمل مي‌كند؛ اگر ظرفيت همراه اول و تاثير و نفوذ شبكه آن در كشور نبود، خيلي از فعاليت‌هاي ما قابل انجام نبود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون