• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3904 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

توديع و معارفه معاونان سياسي قديم و جديد وزارت كشور برگزار شد

جبارزاده: رعايت اخلاق و سلسله مراتب اداري را سرلوحه قرار مي‌دهم

گروه سياسي| صندلي پرماجراي ساختمان خيابان فاطمي از روز گذشته رسما يك صاحب جديد پيدا كرد. ديروز با برگزاري مراسم توديع و معارفه معاون سياسي قديم و جديد وزارت كشور رسما اسماعيل جبارزاده بر صندلي معاونت سياسي وزارت كشور نشست. صندلي معاونت سياسي هرچقدر در دولت يازدهم پر حاشيه و اصولا انتخاب متصدي براي آن كار سختي بود اما اين‌بار رحماني فضلي در انتخاب معاون سياسي خود شتاب به خرج داد. در كمتر از 12 ساعت پس از استعفاي احمدي، معاون جديد خود را انتخاب كرد و روز گذشته هم مراسم توديع و معارفه را برگزار كرد. از سوابق سياسي معاون سياسي جديد وزير كشور آنقدرها سوگيري مشخصي در دست نيست. اما همه اطرافيان او تاكيد دارند كه او كاملا در مسير دولت حركت خواهد كرد. حالا بايد ديد كه معاون تازه سياسي وزير كشور چه مسيري را در روزهاي پيش رو در اين وزارتخانه جلو خواهد برد؟
 تعامل ساير قوا با وزارت كشور را مي‌خواهم
اسماعيل جبارزاده ديروز در اين مراسم گفت: بنده خواهان تعامل با ساير قوا به ويژه نمايندگان ملت در مجلس شوراي اسلامي و ساير مراكز تصميم‌گير و تصميم ساز با حفظ شان و استقلال وزارت كشور هستم و رعايت اخلاق و سلسله‌مراتب اداري و تشكيلاتي در انجام ماموريت‌هاي محوله را سرلوحه امور قرار خواهم داد. معاون سياسي وزير كشور گفت: شايسته است تمام تلاش خود را براي خدمت به مردم و جلب رضايت آنها به كار‌گيريم تا بتوانيم مردم را نسبت به نظام اميدوار و خوشبيني آنان را ارتقا دهيم. وي تاكيد كرد: يك استاندار قوي و فعال موجب ارتقاي شاخص‌هاي پيشرفت در استان خواهد بود.
انتخابات با سلامت، امنيت و مشاركت برگزار شد
اما علي اصغر احمدي با آرزوي توفيق براي معاون جديد سياسي گفت: آقاي جبارزاده داراي سوابق انقلابي در سال‌هاي دفاع مقدس و از شخصيت‌هاي علمي و دانشگاهي است و بايد ايشان را در انجام مسووليت جديد ياري كرد. وي  افزود: يكي افتخارات زرين وزارت كشور در دولت يازدهم برگزاري چند انتخابات بسيار مهم بود و با هدايت مقام معظم رهبري، مشاركت جدي مردم و رعايت مرّ قانون، برگ زرين ديگري بر كارنامه پر افتخار وزارت كشور افزوده شد. وي با اشاره به لزوم تعامل با ساير قوا با حفظ استقلال وزارت كشور گفت: تقويت اداره كل سياسي، پيگيري انتخابات الكترونيك و تلاش براي پيگيري تصويب قانون جامع انتخابات از اهم اموري است كه مي‌تواند به موفقيت‌هاي بعدي حوزه سياسي كمك كند. معاون سياسي سابق وزارت كشور گفت: در انتخابات گذشته حتي يك راي در هيچ شعبه‌اي باطل نشد و همكارانم در ستاد انتخابات كشور بدون كوچك‌ترين جانبداري، مسووليت‌هاي قانوني خود را دنبال كردند و انتخابات با سلامت، امنيت، مشاركت و رعايت مر قانون و حق الناس برگزار شد.  
آموزش فرمانداران و بخشداران كاهش
 در آسيب‌هاي اجتماعي موثر است
محمد حسين مقيمي، قائم مقام وزير كشور با قدرداني از خدمات علي اصغر احمدي، معاون سابق سياسي وزير كشور و معرفي اسماعيل جبارزاده، معاون جديد سياسي گفت: از ابتداي دولت يازدهم تاكنون چهارنفر عهده‌دار مسووليت معاونت سياسي وزارت كشور شده‌اند اما همه آنها با يك ديدگاه و تفكر كه همان تفكر اعتدالي است كارها را پيش بردند و در آينده نيز دنبال مي‌كنند. قائم مقام وزير كشور با بيان اينكه حوزه سياسي وزارت كشور حوزه‌اي مهم و تاثيرگذار در اجراي سياست‌هاي دولت است، افزود: انتخاب، انتصاب، آموزش و هدايت استانداران، فرمانداران و بخشداران اگر درست انجام شود كارها در سراسر كشور سامان مي‌يابد و در اين ميان آموزش فرمانداران و بخشداران نقش اساسي را در اجراي سياست‌هاي دولت در اقصي نقاط كشور ايفا مي‌كند. وي گفت: آموزش فرمانداران موجب برگزاري بسيار مطلوب انتخابات‌هاي مهم در چهار سال اخير بود و عملياتي كردن سياست‌هاي دولت به ويژه در پيشبرد اقتصاد مقاومتي در گروي تداوم رويكرد آموزشي مديران صف، در حوزه سياسي است. مقيمي افزود: آموزش فرمانداران و بخشداران در همه ماموريت‌ها به ويژه در بعد كاهش آسيب‌هاي اجتماعي تاثيرگذار است. وي گفت: اسماعيل جبار‌زاده داراي تجارب بسيار ارزشمند در سال‌هاي دفاع مقدس، نمايندگي مجلس شوراي اسلامي و تصدي استانداري آذربايجان شرقي هستند و لازم است همه مديران و كارشناسان حوزه سياسي ايشان را در انجام امور محوله ياري كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون