• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3908 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

رسانه

دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي رسانه‌ها، صد‌و‌هفتمين شماره فصلنامه علمي و ترويجي «رسانه» ويژه تابستان 1396 را منتشر كرده است. در اين شماره از اين فصلنامه هفت مقاله تخصصي با موضوعات نقش مطبوعات اقتصادي در توسعه صادرات غيرنفتي، شاخص‌هاي برندسازي شخصي و سياسي دونالد ترامپ، اثر تبليغات رسانه‌هاي بازار كار، سازوكار برجسته‌سازي در كنترل افكار عمومي و ... تاثير شبكه‌هاي اجتماعي به قلم نويسندگان و محققان حوزه ارتباطات و رسانه تحقيق و تحرير شده است. فهرست گزيده مقالات ارتباطات جمعي در مطبوعات هم بخش ديگري از مطالب اين شماره از رسانه را به خود اختصاص داده كه در فصل بهار 1396 در مطبوعات كشور به چاپ رسيده است.
«نقش مطبوعات اقتصادي در توسعه صادرات غيرنفتي» نوشته نازنين ملكيان و معصومه صيادعليجاني، «بررسي شاخص‌هاي برندسازي شخصي و سياسي ترامپ و بازنمايي رسانه‌اي آن با تاكيد بر رقابت‌هاي انتخاباتي 2016 امريكا» نوشته جواد دليري، «بررسي اثر تبليغات رسانه‌هاي بازار كار از ديدگاه جوانان 20 تا 30‌ساله تهراني متقاضي كار در سال‌ گذشته» نوشته غلامحسين بياباني و وحيد اميني‌نژاد، «نقش ساز‌وكار برجسته‌سازي در كنترل افكار عمومي اروپا دربرابر موج تحريم رژيم صيهونيستي» نوشته وحيد عقيلي علي حاج‌محمدي، «بررسي تطبيقي دلايل گرايش دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع دبيرستاني منطقه 3 تهران به استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي موبايلي (تلگرام، وايبر، واتس‌آپ و تانگو)» نوشته علي گرانمايه‌پور و زهرا كرمي و «بررسي رابطه ميان ميزان و نوع استفاده از اينترنت با سبك زندگي» نوشته سميه تاجيك ‌اسماعيلي و مژگان يوسف‌زاده، سرفصل مقالات اين شماره «رسانه» است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون