• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3911 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ شهريور

كودك يازده ساله قاتل را لو داد

قتل مادر و دختر 4ساله‌اش در نعمت‌آباد

ميزان| مادر و دختر 4 ساله‌اي در منطقه نعمت‌آباد تهران به قتل رسيدند و دختر 11 ساله‌اي نيز مجروح شد. ساعت ۲۱ از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ وقوع يك قتل در طبقه دوم يك منزل مسكوني در نعمت‌آباد – خيابان طالقاني به كلانتري ۱۵۲ خاني‌آباد اعلام شد.
 با حضور ماموران كلانتري ۱۵۲ خاني‌آباد، جسد متعلق به يك دختر ۴ ساله به نام آيلين در كنار جسد مادرش به نام شب‌بو ۳۵ ساله در حالي كه توسط جسم تيز و از ناحيه گلو دچار جراحت شديد شده بودند، كشف شد. با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسراي ناحيه ۲۷ تهران، پرونده در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. در كنار اجساد، پيكر نيمه جان ديگر عضو خانواده به نام آذين ۱۱ ساله قرار داشت كه از ناحيه سينه و دست مورد اصابت ضربات متعدد جسم تيز قرار گرفته بود؛ در شرايطي كه آذين در شرايط مناسبي قرار نداشت، اما در زمان انتقال به بيمارستان در اظهاراتش، كوتاه عنوان كرد: «شب عمو احمد به خانه ما آمد و ما را با شمشير زد.»
كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در تحقيقات ميداني از محل جنايت اطلاع پيدا كردند كه درگيري شديدي در محل جنايت رخ داده و طي آن همسايگان مردي حدودا ۵۰ ساله را مشاهده كردند كه به سرعت از محل جنايت خارج شده است. يكي از همسايگان كه با ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پليس اطلاع داده بود، در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: «همسايه‌ طبقه پايين هستم؛ دخترم به من اعلام كرد كه بچه‌هاي همسايه‌مان بيرون نمي‌آيند؛ با توجه به اينكه شب گذشته، حدودا ساعت ۴ در منزل همسايه مان درگيري شديدي رخ داده بود، به موضوع مشكوك شده و بلافاصله موضوع را به ۱۱۰ اطلاع دادم.» همسايه‌ ديگر در اظهاراتي مشابه گفت: «ساعت 4 صبح صداي جيغ‌زدن‌هاي دختران همسايه مان را مي‌شنيدم كه ناگهان صداي آنها قطع شد؛ همزمان، از داخل پنجره فردي حدودا ۵۰ ساله را مشاهده كردم كه به سرعت از محل جنايت خارج و از محل دور شد. » با توجه به شواهد و دلايل به دست آمده از محل جنايت به ويژه اظهارات آذين ۱۱ ساله مبني بر ارتكاب جنايت توسط عمويش، كارآگاهان اداره دهم با شناسايي اين شخص به نام احمد 55 ساله، اقدام به دستگيري وي در ساعت ۳۰ دقيقه بامداد در نزديكي محل جنايت كرده و بلافاصله تحقيقات از وي در دستور كار كارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.
سرانجام پس از ساعت‌ها بازجويي فني از متهم، او به ارتكاب جنايت و قتل همسر برادر و برادر‌زاده 4 ساله‌اش اعتراف كرد و مدعي شد: از چندي پيش اختلاف شديدي بين من و همسر برادرم ايجاد شده بود؛ موضوع را چند بار با برادرم در ميان گذاشتم، اما او توجهي به حرف‌هايم نمي‌كرد تا اينكه تصميم به قتل همسر برادرم گرفتم. پس از تهيه كليد منزل برادرم، چندين شب محل سكونت برادرم را تحت نظر داشتم تا اينكه شب جنايت، وارد خانه‌ او شدم؛ همسر برادرم داخل اتاق خواب در حال استراحت بود كه چاقو را زير گردنش گذاشتم؛ قصد داشتم تا او را از اتاق خواب بيرون بياورم كه شروع به جيغ زدن كرد. «آذين» دختر ۱۱ ساله برادرم از خواب بيدار شد و براي حمايت از مادرش با من درگير شد؛ هر دو نفر آنها را با چاقو زدم؛ زماني كه در حال زدن چاقو به همسر برادرم بودم، يك ضربه چاقو نيز به گردن آيلين (دختر ۴ ساله) كه خواب بود، اصابت كرد؛ پس از اطمينان از مرگ هر سه نفرشان به سرعت از خانه خارج شده، به محل كارم رفته و لباس هايم را تعويض كردم كه پس از آن دستگير شدم. سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: مظنون پرونده در اظهارات اوليه منكر هرگونه ارتكاب جنايت شده و اين در حالي است كه بررسي شواهد، دلايل و مستندات به دست آمده از محل جنايت در دستور كار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته و مظنون پرونده نيز با دستور بازپرس محسن مديرروستا براي انجام تحقيقات در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون