• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3912 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر

ويژه


پيام مديرعامل بانك دي به مناسبت هفته دفاع مقدس
مديرعامل بانك دي به مناسبت هفته دفاع مقدس در پيامي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا، ‌جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، نتيجه رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي اين عزيزان را امنيت و سرافزاري امروز ايران اسلامي دانست. به گزارش اداره روابط عمومي بانك دي، متن كامل پيام محمدرضا قرباني به شرح زير است: «دوران دفاع مقدس برگ زريني در تاريخ كشورمان است كه آموزه‌ها و پيام‌هاي ارزشمند آن همچون گنجينه‌اي گرانبها در تمامي عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و حتي زندگي شخصي يكايك مردم ايران زمين راهگشا است و مي‌توان از آن بهره برد.

گذري بر خدمات بانكداري الكترونيك بانك پاسارگاد
امروزه بانكداري‌الكترونيك، بخشي اجتناب‌ناپذير از سيستم بانكي كشور است؛ بخشي كه به‌علت عواملي مانند كاهش هزينه‌ها و تسريع در ارايه خدمات، باعث افزايش رضايتمندي مشتريان مي‌شود. علاوه بر اين، تاثير بسيار مثبتي در كاهش آلودگي هوا، كاهش رفت‌و آمدهاي غيرضروري، رفع تبعات ناشي از آن و صرفه‌جويي در وقت و هزينه مردم دارد كه به دنبال آن حفظ محيط‌زيست و افزايش كارايي را در پي خواهد داشت. بانك‌پاسارگاد نيز به‌جهت نوآوري‌ها و خلاقيت، در اين بخش پيشرو بوده و با ارايه انواع خدمات بانكداري الكترونيك به بهترين نحو ممكن، گامي موثر در جهت افزايش رضايت مشتريان و حفظ محيط‌زيست برداشته است. تا آنجا كه موفق شده ‌عنوان «بانك‌سبز» را از آن خود كند. در اين بانك بيش از 95 درصد از خدمات بانكي از طريق بانكداري الكترونيك و كمتر از 5 درصد به‌صورت حضوري انجام مي‌شود. مهم‌ترين دستاورد بانك‌پاسارگاد، تهيه نرم‌افزار بانكداري متمركز (Core-Banking) است؛ سيستمي كه در بستر آن بسياري از خدمات بانكداري الكترونيك مانند بانكداري مجازي براي نخستين بار در سيستم بانكي كشور ارايه شده است. بانكدارى مجازى بانك‌پاسارگاد، طيف وسيعى از خدمات بانكى را در هر زمان و هر مكان در اختيار مشتريان قرار مى‌دهد. اين خدمت به مشترى امكان مى‌دهد كه از طريق برقرارى ارتباط اينترنتي بتواند پار‌ه‌اى از امور بانكى خود را انجام دهد. بانك‌پاسارگاد در قالب بانكداري‌الكترونيك، خدمات ديگري مبتني بر موبايل، كارت و تلفن نيز ارايه مي‌كند كه بهره‌مندي از هر يك، باعث تسهيل انجام امور بانكي مشتريان خواهد شد. همرا‌ه‌بانك (موبايل‌بانك)، پرداخت همراه (پرداخت موبايل)، اس‌ام‌اس بانك، سامانه آني بانك‌پاسارگاد، تلفن‌بانك، سامانه پرداخت تلفني، من‌كارت پاسارگاد، انواع كارت‌هاي نقدي و... از جمله خدماتي است كه بانك‌پاسارگاد ارايه مي‌دهد. ناگفته نماند، بانك‌پاسارگاد علاوه بر تلاش براي ارايه بهترين‌ها در عرصه بانكداري الكترونيك به هم‌ميهنان، فرهنگ‌سازي براي بهره‌مندي از اين خدمات در بين مردم را نيز جزو مسووليت‌هاي اساسي خود قلمداد مي‌كند. از اين‌رو براي نخستين بار، اقدام به برگزاري دوره‌هاي آموزش بانكداري‌الكترونيك به هزينه خود، درشعبه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهاي مختلف كرده است. همچنين در اقدامي ديگر، با اجراي طرح انگيزشي ريتون بانك‌پاسارگاد، براي مشترياني كه از خدمات بانكداري الكترونيك استفاده مي‌كنند، بسته به امتيازشان، امكانات و جوايز ويژ‌ه‌اي را درنظر گرفته است. بانك‌پاسارگاد تاكنون با بهره‌گيري از برترين‌هاي IT كشور و تلفيق دانش و تجربه، توانسته گام‌هاي موثري در جهت نهادينه‌كردن فرهنگ بهره‌مندي از خدمات بانكداري الكترونيك بردارد و اعتقاد دارد يكي از ابزارهاي مهم در نيل به محيط زيستي سالم و اجراي بانكداري سبز، ابزارهاي بانكداري الكترونيك هستند. 
هم‌ميهنان گرامي مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص خدمات بانك‌پاسارگاد اعم از خدمات بانكداري الكترونيك اين بانك و نحوه بهره‌مندي از آنها به سايت بانك‌پاسارگاد به نشاني www.bpi.ir مراجعه كنند يا با مركز اطلاع‌رساني و مشاوره بانك‌پاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل فرمايند.

نخستين نمايشگاه اختصاصي ايران در ارمنستان  

نخستين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در كشور ارمنستان- ايروان ۲۰۱۷ فردا در پايتخت اين كشور گشايش مي‌يابد.  در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه جمعي از مقامات ارشد دولت ارمنستان از جمله رييس نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اين كشور و از طرف ايران نيز دكتر اسفهبدي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل شركت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي ايران حضور خواهند داشت.  
بر اساس اين گزارش، نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در ايروان با حضور۴۵ شركت متشكل از توليدكنندگان و صادر‌كنندگان مطرح حوزه‌هاي مختلف محصولات خود را در فضايي به مساحت ۱۲۰۰مترمربع به نمايش خواهند گذاشت. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون