• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3919 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۱ مهر

قتل مرد جوان در نزاع با كارگران ساختماني

ايرنا| مرد جواني در نزاع با كارگران ساختماني دچار جراحت شد و پس از انتقال به بيمارستان فوت كرد. مقتول مرد سي ساله‌اي اهل افغانستان بود كه حدود سه هفته قبل در ساختماني در حال ساخت در خيابان كارگر شمالي با دو مرد افغانستاني ديگر درگير و پس از جراحت به بيمارستان منتقل شد و سرانجام به علت شدت جراحات فوت كرد. با دستور بازپرس امورجنايي تهران، جسد مقتول به پزشكي قانوني منتقل و تحقيقات براي شناسايي و بازداشت متهمان پرونده آغاز شد و كارآگاهان موفق به بازداشت يكي از افرادي شدند كه در درگيري حضور داشت. متهم اين پرونده پس از انتقال به دادسرا، در اظهارات اوليه مدعي شد كه به خاطر فحاشي مقتول، با او درگير شده است. سرانجام متهم اين پرونده با دستور بازپرس بازداشت شد و تحقيقات بيشتر در رابطه با اين نزاع مرگبار ادامه دارد.

 

درگيري در شهرك كاروان باعث قتل شد
نزاع بين دو مرد جوان در شهرك كاروان با قتل يكي از آنها به پايان رسيد. حدود ساعت 17:30 پنجم مهرماه اهالي شهرك كاروان در شهرك مشيريه با شنيدن داد و فرياد از يك منزل يك طبقه در اين شهرك، با پليس 110 تماس گرفتند و ماموران انتظامي را در جريان موضوع قرار دادند. تيمي از ماموران كلانتري 169 مشيريه در محل حادثه حاضر شده و پس از ورود به خانه‌اي كه صداي درگيري از آن شنيده مي‌شد با جسد بي‌جان مرد سي و دو ساله و پيكر غرق در خون مرد ديگري مواجه شدند. مرد مجروح به بيمارستان بعثت منتقل و مراتب اين قتل به بازپرس كشيك قتل پايتخت اطلاع داده شد. با حضور بازپرس در صحنه جرم مشخص شد درگيري بين مرد مجروح و جوان ديگري به وقوع پيوسته و مقتول در اين نزاع با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده است. سرانجام با دستور بازپرس جسد مقتول براي بررسي بيشتر به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات درباره اين پرونده ادامه دارد.

 

سقوط مرگبار دختر ۱۶ ساله در شهرك وليعصر

باشگاه خبرنگاران| دختر 16 ساله بر اثر سقوط از ساختمان منزل‌شان در شهرك وليعصر جان خودش را از دست داد. در ساعت 11:40 صبح روز يكشنبه ماموران كلانتري 153 شهرك وليعصر (عج) با بازپرس كشيك قتل پايتخت تماس گرفته و خبر مرگ دختر نوجواني را اعلام كردند. بنابر اظهارات ماموران، اين دختر 16 ساله بر اثر سقوط از ارتفاع (ساختمان منزل‌شان) دچار جراحات شديد شده و پس از انتقال به بيمارستان جان خودش را از دست داده بود. سرانجام با دستور سجاد منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل پايتخت، جسد متوفي به پزشكي قانوني منتقل شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون