• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3923 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۶ مهر

رييس سازمان نظام پزشكي:

در پرونده مرحوم كيارستمي از كاه، كوه ساختيم

فارس| ايرج فاضل؛ رييس كل سازمان نظام پزشكي با تاكيد بر اينكه نخستين خطا در مورد پرونده مرحوم كيارستمي تشكيل دادگاه ويژه بود، گفت: «در مورد اين پرونده از كاه، كوه ساخته شد و موضوع به بيراهه رفت و تحت تاثير مطبوعات و جامعه پرونده مسير طبيعي را طي نكرد.
 اين پرونده به سرانجام رسيد ولي به نتيجه آن توجه نشد. در حالي كه هر پرونده از نظر داوري و بررسي عدالت بايد در مسير قانوني ارزيابي شود، تا جايي كه بنده اطلاع دارم اين پرونده بيش از هر پرونده ديگري واكاوي شده است.
مرحوم كيارستمي تحت عمل جراحي به دليل بيماري‌اش قرار گرفت و پس از آن به عوارضي برخورد كرد و با وجود وخامت اوضاعي كه داشت، درمان براي آن انجام شد و پس از آن به توصيه پزشكان مرخص شد. مرحوم كيارستمي در شرايطي از بيمارستان ترخيص شد كه در وضعيت رضايت‌بخشي به سر مي‌برد ولي يك مسافرت بي‌هنگام براي آن انجام گرفت و اين مساله در حالي است كه اصولا پزشكان در اين فاز از بيماري معمولا اجازه پرواز به بيمار را نمي‌دهند.
سرانجام مرحوم كيارستمي به دليل عارضه‌اي بي‌ارتباط با عمل جراحي‌اش فوت كرد. علت فوت كيارستمي خونريزي مغزي ناشي از تجويز داروها در خارج از كشور بود و مردم بايد از اين مساله آگاه باشند.»
پرونده مرگ مرحوم كيارستمي در حالي مدت زيادي منتظر صدور حكم است كه انتظار مي‌رفت پاسخي متناسب با انتظار مردم براي آن داده مي‌شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون