• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3928 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر

در تعقيب‌وگريز مالك باغ و سارقان رخ داد

مرگ راننده خودروي سارقان پسته

واژگوني خودروي سارقان پسته آنها را ناكام گذاشت. چهارشنبه شب گذشته سه سارق به وسيله يك خودروي سواري پژو به روستاي حسن‌آباد از توابع شهرستان سيرجان رفتند تا با استفاده از تاريكي نيمه شب از يك باغ پسته، محصول تازه رسيده را سرقت كنند. آنها حدودا 300 كيلوگرم پسته را جمع‌آوري كرده و در حال دور شدن از باغ پسته بودند كه صاحب باغ از طريق نگهبانان از اين سرقت با خبر مي‌شود. صاحب باغ با خودروي شخصي‌اش سارقان را تعقيب مي‌كند اما سرعت بالاي خودروي سارقان باعث واژگوني خودرو مي‌شود.
فرمانده انتظامي سيرجان در اين باره گفت: راننده خودروي سارقان در اين حادثه جان خود را از دست داد. به گزارش ايرنا، سرهنگ محمدرضا ايران‌نژاد افزود: سارقان پسته باغات سيرجان از يكي از مناطق استان فارس به سيرجان آمده بودند تا از باغ‌هاي پسته حسن‌آباد واقع در بخش زيدآباد سرقت كنند.
به گفته سرهنگ ايران‌نژاد پس از آنكه نگهبانان باغ از ورود سارقان ممانعت كرده‌اند آنها نيمه شب وارد باغ مورد نظر شده و اقدام به برداشت بيش از 300 كيلوگرم از محصول اين باغ مي‌كنند.
سرهنگ ايران نژاد افزود: پليس سيرجان به محض اطلاع از سرقت، محورهاي خروجي اين شهرستان را كنترل كرد. وي با بيان اينكه مالك باغ پسته نيز اقدام به تعقيب خودروي سارقان در محور بندرعباس كرده، گفت: سارقان بعد از اطلاع از تعقيب شدن، سه گوني پسته را از شيشه خودرو به منظور ايجاد مانع در مسير خودرو مالك باغ بيرون انداختند. خودروي سارقان در حالي كه از حوزه استحفاظي سيرجان خارج مي‌شد با ورود به جاده خاكي به دليل سرعت بالا واژگون شد.
در پي اين حادثه راننده خودروي سارقان در اين حادثه جان خود را از دست داد و 2 سارق ديگر نيز كه زن و شوهر بودند، دستگير شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون