• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3936 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

قتل

زن را كشتند و جسدش را آتش  زدند
جسد زن سوخته‌شده در گاليكش، كارآگاهان را با معماي جنايي رو‌به‌رو كرد. به گزارش ركنا، روز گذشته جسد سوزانده‌شده يك زن در نزديكي ايستگاه فشار‌شكن گاز واقع در جاده روستاي ميرزاپانگ گاليكش كشف شد. جسد كشف‌شده در گاليكش متعلق به يك خانم بوده كه قبل از سوزانده شدن با طناب يا كابل خفه شده است. سرگرد علي تجري، فرمانده منطقه انتظامي شهرستان گاليكش با تاييد كشف اين جسد گفت: «تلاش براي شناسايي هويت و علت سوختگي در كمترين زمان ممكن در حال انجام است.»


قتل زني در جيرفت

سرهنگ ماشاءالله ملايي، فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت به ايرنا گفت: «شنبه‌شب زن جواني در روستاي بلوچ‌آباد از توابع بخش اسماعيلي جيرفت به دليل اختلافات خانوادگي به قتل رسيد. ماموران اعزامي متوجه شدند كه در اين حادثه فردي به هويت (م. پ) با اسلحه جنگي به سمت دختر عمويش به هويت (ف. پ) شليك كرده كه مضروب به مركز درماني منتقل و ساعتي بعد به علت شدت جراحت فوت شد.»او ادامه داد: «اختلافات خانوادگي منشأ اين قتل بوده و پليس با جديت تمام در حال پيگيري پرونده و دستگيري قاتل است.»اين مقام انتظامي ناتواني در كنترل خشم و باورهاي غلط را از عوامل اصلي وقوع چنين حوادثي دانست و بار ديگر بر ايفاي نقش نهادهاي فرهنگي و اجتماعي در آموزش مهارت‌هاي زندگي و ارتباطي به همه اقشار جامعه تاكيد كرد.


پايان فرار قاتل جوان
سرهنگ محمود سعادتي، سرپرست انتظامي شهرستان ايرانشهر از شناسايي و دستگيري قاتل فراري بعد از چهار سال از وقوع جرم در عمليات هدفمند پليس اين شهرستان خبر داد و گفت: «در پي قتل مسلحانه جواني 27 ساله در سال 93 و متواري شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگيري قاتل به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت. با تحقيقات و بررسي‌هاي انجام‌شده مخفيگاه قاتل كه جواني22 ساله است را شناسايي و با هماهنگي قضايي او را دستگير و به فرار 4 ساله‌اش پايان دادند.»
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه در تحقيقات علت قتل سرقت مسلحانه اعلام شده است، ادامه داد: «متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون