• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3936 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

خبر

واكنش تارتار به شايعه جادوگري

سرمربي تيم فوتبال پارس‌جنوبي جم به عكس انتشاريافته از انگشت دستش واكنش نشان داد. مهدي تارتار در واكنش به انتشار انگشتان دست او و ربط دادن آن به سحر و جادو گفت: «واقعا مطرح كردن اين مسائل خنده‌دار است. اين كارها با هدف انجام مي‌شود چرا كه تيم ما صدرنشين است و دشمنان از حالا دست به كار شده‌اند تا از هر طريقي جلوي روند روبه‌جلوي تيم‌مان را بگيرند.» او كه با خونسردي خاصي در مورد اين موضوع صحبت مي‌كرد، ادامه داد: «خدمت شايعه‌سازان بايد بگويم كه تقريبا دو ماه پيش انگشت دست من لاي در اتومبيلم گير كرد و الان مدتي است كه كبود شده. در عكسي كه از مصاحبه روز گذشته من با خبرگزاري تسنيم منتشر شده اين كبودي محرز است اما فكرش را هم نمي‌كردم يك فرد خدانشناس با انتشار اين عكس با آبروي من بازي كند. هيچ‌وقت به اين مسائل اهميت نمي‌دهم و تمركزم روي تيمم است اما چون براي همه محرز بود كه اين انگشتان دست من است واكنش نشان دادم.»


واكنش تند مرادي به شايعه استعفا

رييس فدراسيون وزنه‌برداري به شايعه استعفاي خود كه ديروز مطرح شده، واكنش نشان داد. علي مرادي درباره شايعه استعفاي او كه از وزير ورزش هم سوال شده، گفت: من هم از رسانه‌ها اين شايعه را شنيدم كه واقعا برايم عجيب بود. افتخارات وزنه‌برداري براي برخي افراد كه خوشايند نيست. ما كارهاي زيادي داريم و در آستانه مسابقات قهرماني بزرگسالان جهان به دنبال موفقيت‌هاي بيشتري هستيم. او ادامه داد: امثال سهراب مرادي و سعيد علي حسيني كه مدت‌ها به خاطر محروميت از تيم ملي دور بودند، اين روزها به وزنه‌برداري بازگشته‌اند و براي كشورشان افتخارآفريني مي‌كنند. اين نفرات قبلا هم با كم لطفي‌هايي روبه‌رو شده بودند و الان بازگشت‌شان هم باعث ناراحتي برخي افراد شده است. رييس فدراسيون وزنه‌برداري گفت: اين افراد همان‌هايي هستند كه چنين شايعاتي را راه مي‌اندازند. فدراسيون مسير خوبي را مي‌رود و به اين قطار در حال حركت طبيعي است كه سنگ اندازي شود. ما در بخش بانوان، نوجوانان و جوانان و حتي عشايري و روستايي كارهايي داريم كه در حال انجام است.


بهاي بليت داربي مشخص شد

بهاي بليت تماشاي داربي براي هواداران مشخص شد. باشگاه پرسپوليس اعلام كرد كه بليت‌هاي بازي اين تيم مقابل استقلال با قيمت‌هاي 20 هزار تومان براي جايگاه، 15 هزار تومان براي روبروي جايگاه و 8 هزار تومان براي پشت دروازه‌ها و طبقه دوم عرضه خواهد شد. هواداراني كه داراي كارت هواداري هستند نيز از تخفيف 20 درصدي بهره‌مند خواهد شد. داربي تهران بين تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال ساعت 16:40 روز پنجشنبه هفته جاري در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون