• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3936 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

خبر كوتاه

ركوردشكني دونده ايراني‌المپيك

دونده المپيكي كشورمان ركورد دوي نيمه ماراتن ايران را در جريان رقابت‌هاي گرجستان بهبود بخشيد. محمدجعفر مرادي دونده المپيكي كشورمان كه در مسابقه دوي 21 كيلومتر تفليس گرجستان شركت كرده بود توانست با ثبت زمان 1:56:06 ساعت پس از ورزشكار گرجستاني به عنوان نايب‌قهرماني دست پيدا كند. او توانست در اين رقابت‌ها ركورد دوي نيمه ماراتن كشورمان را كه پيش از اين در اختيار خودش بود به ميزان 37 صدم ثانيه ارتقا بدهد. تفليس گرجستان ميزبان بيش از 10 هزار دونده در اين مسابقه بود كه فدراسيون دووميداني اين كشور به طور رسمي از دونده المپيكي ايران براي شركت در اين رقابت دعوت كرده بود.


الكساندر نوري از وردربرمن  اخراج مي‌شود؟
سرمربي ايراني برمن تنها يك امتياز از دو ديدار حساس خود كسب كرد. وردربرمن در ديدار با كلن به تساوي بدون گل دست يافت تا شاگردان نوري همچنان در حسرت نخستين برد فصل باقي بمانند. برمن فرصت بسيار خوبي داشت تا برابر كلن انتهاي جدولي، نخستين برد فصل را كسب كند؛ اما شاگردان نوري موفق به كسب پيروزي نشدند تا سرمربي برمن از دو ديداري كه مسوولان باشگاه به او اولتيماتوم داده بودند، تنها يك امتياز كسب كند. برمن با شروع فصل جديد بوندس ليگا شرايط نامناسبي را در انتهاي جدول سپري مي‌كند و به همين دليل مسوولان اين باشگاه به اين سرمربي تنها دو ديدار براي خروج از بحران فرصت داده بودند. نوري حالا بايد طي روزهاي آينده منتظر تصميم‌گيري مديران اين باشگاه درباره آينده كاري خود باشد. برمن با گذشت 9 هفته از شروع ليگ تنها 5 امتياز در اختيار دارد و با گذشت حدود يك سوم از فصل جديد، يكي از مدعيان سقوط است.


پيام سرمربي آلماني به هواداران استقلال

سرمربي آلماني تيم فوتبال استقلال در فضاي مجازي پستي را خطاب به هواداران آبي‌پوشان منتشر كرد. وينفرد شفر، سرمربي آلماني تيم فوتبال استقلال به هواداران گفت: «از حمايت و كمك‌تان به تيم ممنونم و از اين بابت بسيار خوشحالم. مي‌دانم كه هر وقت به شما نياز داشته‌ايم، حضور داشتيد. شما همواره به تيم‌تان كمك كرده‌ايد. ما با هم مي‌توانيم به جاهاي بالاتر برسيم اما احتياج به زمان داريم. ما در تمرينات خيلي سخت تلاش مي‌كنيم و همه افتخار مي‌كنند كه پيراهن باشگاه استقلال را به تن دارند. از پيغام‌هاي بسيار شما در اينستاگرام بسيار سپاسگزارم، من پيغام‌هاي شما را مي‌خوانم اما نمي‌توانم پاسخ همه را بدهم. اميدوارم شما را در ديدار مقابل حريف قرمز پوش ببينم.» داربي اهميت بسياري براي سرمربي استقلال دارد و اين پيام از انگيزه‌هايش براي پيروزي در داربي خبر مي‌دهد.

ايران - اوكراين، در گرو موافقت كي‌روش

تيم ملي ايران در حال تلاش براي برگزاري دو ديدار دوستانه در ماه آبان است و نمي‌خواهد فرصت آماده‌سازي هر چه بهتر در روزهاي موسوم به «فيفا دي» را از دست بدهد. بعد از قطعي شدن ديدار دوستانه ايران و پاناما، در اتريش كه ۱۹ آبان ماه برگزار مي‌شود، به نظر مي‌رسد ديدار دوم هم مقابل اوكراين برگزار خواهد شد. هرچند اين اتفاق تنها در صورتي رخ مي‌دهد كه كارلوس كي‌روش با انجام آن موافقت كند. تيم ملي اوكراين كه نتوانست مجوز حضور در جام جهاني روسيه را به دست بياورد، پيشنهاد برگزاري بازي دوستانه با ايران را به فدراسيون فوتبال ايران فرستاده و خواهان برگزاري ديدار با ايران شده است. فدراسيون هم تصميم‌گيري درباره پيشنهاد اوكراين را به كارلوس كي‌روش واگذار كرده تا بر اساس نظراتي كه دارد، برگزاري اين بازي را رد يا قبول كند. هرچند اگر تلاش‌هاي كي‌روش براي برگزاري بازي دوستانه با تيم ملي ديگري در ۲۳ آبان قطعي نشود، او چاره‌اي جز موافقت با اين بازي نخواهد داشت. ايران چند روز ديگر فرصت دارد تا به پيشنهاد اوكرايني‌ها پاسخ دهد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون