• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3938 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

خبر

محكوميت باند قاچاق دختران به خارج از كشور
عباس جعفري‌دولت‌آبادي، دادستان تهران با بيان اينكه يكي از مصاديق جرايم سازمان‌يافته كه پرونده آن در دادسراي تهران رسيدگي شده است محاكمه اعضاي باند قاچاق دختران جوان به خارج از كشور است، در توضيح گفت: «اين پرونده كه با گزارش ضابطين مفتوح شد، مربوط به يك شبكه سازمان‌يافته از عوامل انتقال دختران براي فساد و فحشا است كه از طريق بستر فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي به تبليغ و ارايه خدمات جنسي اقدام مي‌كرده است. به گزارش روابط عمومي دادسراي عمومي و انقلاب تهران اعضاي اصلي باند در انتقال افراد به خارج از كشور براي فحشا، انتشار تصاوير مبتذل و مستهجن در فضاي مجازي، تحصيل مال از طريق نامشروع و ايجاد و اداره مركز فساد و ترغيب افراد به ارتكاب جرايم منافي عفت نقش داشته و در اين راستا 14 نفر آنها تحت تعقيب قرار گرفتند و چند نفر هم به خارج كشور متواري شده‌اند. محكومان اين پرونده كه مصداقي از فساد و فحشاي سازمان‌يافته است، به حبس و مجازات تكميلي منع خروج از كشور محكوم شده‌اند.»

 

خودكشي براي ترساندن شوهر سابق

سرهنگ مراد مرادي، معاون اجتماعي پليس تهران بزرگ خودكشي ناكام زني در پل آهنگ خبر داد و گفت: « صبح ديروز خبري مبني بر اقدام به خودكشي زني به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع داده شد و به دنبال آن ماموران به محل اعزام شده و مشاهده كردند كه زني32 ساله  اقدام به آويزان كردن خود از روي پل عابر كرده و قصد خودكشي دارد.» مرادي با بيان اينكه تيم عمليات رواني پليس با اقدامات خود موفق به منصرف كردن اين زن از تصميم خود شد، ادامه داد: « اين زن به كلانتري برده شد و تحقيقات ماموران درباره علت و انگيزه او در دستور كار قرار گرفت.  او حدود پنج سال پيش از شوهرش جدا شده اما در اين مدت شوهرش بارها مزاحم او شده بود و به همين دليل و با هدف ترساندن شوهر سابقش، براي عدم تكرار مزاحمت‌هايش اقدام به اين كار كرده است.» اين زن پس از تشكيل پرونده به خانواده‌اش تحويل داده شد.

5 كشته در تصادف خراسان‌جنوبي

بر اثر برخورد خودرو پژو‌پارس و سمند 5 نفر در خراسان جنوبي جان خود را از دست دادند. سرهنگ نيك‌مرد، جانشين پليس راه استان خراسان جنوبي به ميزان گفت: «در كيلومتر 34 محور بيرجند به اسديه برخورد دو دستگاه خودرو سمند و پژو‌پارس با يكديگر به پليس اعلام شد. بر اثر اين حادثه پنج نفر از سرنشينان دو خودرو جان خود را از دست داده‌اند. چهار نفر از كشته‌هاي خودرو سمند كاركنان اداره بهداشت و درمان شهرستان اسديه بودند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون