• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3939 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۴ آبان

حكم اعدام «شهروز» در فهرج اجرا شد

گروه حوادث| حكم «شهروز نبي» مردي كه دي ماه سال گذشته 10 نفر از اعضاي خانواده و اقوامش را در جهان‌آباد فهرج در استان كرمان، كشت، در ملاءعام در فهرج اجرا شد. يدالله موحد، نماينده عالي قوه قضاييه در استان كرمان به ميزان گفت: «شهروز نبي را در همان منطقه‌اي كه او قتل‌ها را انجام داده بود اعدام كردند.»
شهروز حوالي غروب روز دوم دي ماه پارسال به خانه پدر همسرش رفت و با اسلحه‌اي كه در دست داشت همه اعضاي داخل خانه را به رگبار بست. داخل خانه علاوه بر همسر متهم و پدر و مادر همسر او عده‌اي مهمان هم حضور داشتند كه آنها نيز كشته شدند. از 10 نفر ساكنان خانه 6 نفر همانجا كشته شدند و بقيه بعد از انتقال به بيمارستان جان باختند.
البته خواهرزاده قاتل كه در اين حادثه حضور داشت جان سالم به در برد و ماجرا را براي پليس تعريف كرد. او گفت: «آن روز خاله‌ام با ما تماس گرفت و گفت قرار است از كرمان براي ديدن مادربزرگم به فهرج بيايند. به دليل همين ما هم همگي به خانه مادربزرگم كه تازه از بيمارستان مرخص شده بود، رفتيم.
همه دور مادربزرگ جمع بوديم كه ناگهان شهروز را ديديم كه با اسلحه از در وارد شد و همه را به گلوله بست. يك گلوله هم به شكم من زد. او قبلا پدربزرگم را تهديد كرده بود كه همه‌مان را خواهد كشت.» شهروز همه را كشت غير از همسر خودش. بعد رو كرد به او و گفت: «ببين من همه را كشتم تا به حرف هايم عمل كرده باشم. ولي تو را نمي‌كشم تا زنده بماني و تا آخر عمرت هر روز آرزوي مرگ كني!»
رقيه، همسر شهروز سه ماه قبل به عقد او درآمده بود اما وقتي رفتارهاي او را ديد تصميم گرفت از او جدا شود و وقتي اين موضوع را مطرح كرد شهروز نقشه قتل اعضاي خانواده همسرش را كشيد.
همسر شهروز دخترخاله او بود و تمام كساني كه به قتل رسيدند اقوام شهروز هم بودند.در بررسي سوابق شهروز 27 ساله معلوم شد كه او نوجواني بسيار آشفته‌اي داشت. تا كلاس دوم راهنمايي درس خوانده بود و دو سابقه كيفري داشت. يك‌بار ازدواج كرده بود و دخترخاله‌اش همسر دومش محسوب مي‌شد.
پدرش 15 سال قبل در جريان درگيري با باندهاي خلافكار كشته شده بود و شهروز از همان روزهاي نوجواني زندگي، يك خانواده متشنج را تجربه كرد. ماموران پليس شهروز را چند روز بعد در فلكه بسيج ايرانشهر دستگير كردند.
او قبل از اين قتل عام خانوادگي بيكار بوده و مدتي نيز در جريان قاچاق مهاجران افغان اين افراد را به طور غيرقانوني به داخل كشور انتقال مي‌داد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون