• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3946 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱۳ آبان

ويژه

اعلام آمادگي بيمه البرز براي پرداخت خسارت آتش‌سوزي پالايشگاه تهران

شركت بيمه البرز آمادگي خود را براي پرداخت خسارت آتش‌سوزي پالايشگاه تهران در كوتاه‌ترين زمان ممكن، اعلام كرد. به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، پالايشگاه تهران كه پنج آبان دچار حادثه آتش‌سوزي شد، تحت پوشش بيمه نامه تمام خطر اموال نزد كنسرسيومي متشكل از هشت شركت بيمه است كه بيمه البرز با داشتن 10 درصد، پس از بيمه ايران بزرگ‌ترين دارنده سهم از اين كنسرسيوم است. بر اين اساس، ‌بيمه البرز آماده است بلافاصله پس از برآورد خسارت مذكور و اعلام آن از سوي راهبر اين كنسرسيوم، سهم خود از مبلغ خسارت آتش سوزي تعيين شده را پرداخت كند.


گاز خراسان رضوي پيشگام در حوزه پدافند غيرعامل

مشهد- مريم صانع| طبق ارزيابي‌هاي انجام شده از سوي اداره كل پدافند غيرعامل استانداري خراسان رضوي، شركت گاز استان به عنوان دستگاه برتر اين حوزه معرفي شد. سيد حميد فاني، مديرعامل شركت گاز استان خراسان رضوي با بيان اين مطلب كه در حاشيه اين جلسه عنوان شد، گفت: تدوين طرح‌هاي ايمن‌سازي، ارتقاي زيرساخت‌هاي مقابله با تهديدات و آموزش دوره‌اي كاركنان در حوزه پدافند غيرعامل بخشي از اقدامات شركت گاز استان در سال جاري بوده است.


بانك‌پاسارگاد فعال در ارايه انواع تسهيلات ريالي

بانك‌پاسارگاد در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي، رونق كسب ‌و كار و افزايش توليد و اشتغال، در 6 ماه اول سال 1396 بيش از 16 هزار و 61 فقره تسهيلات ريالي پرداخت كرده است. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، اين بانك با هدف افزايش توليد و اشتغال، سعي كرده است در 6 ماه اول سال 1396 با اعطاي بيش از 187 هزار و 215 ميليارد ريال تسهيلات ريالي، گامي موثر در تحقق فرامين اقتصاد مقاومتي، در صنايع زيربنايي كشور بردارد. بانك‌پاسارگاد همچنين در 6 ماه اول سال 1396، با اعطاي 2 هزار و 629 فقره وام ازدواج به ميزان 205 ميليارد ريال، به رسالت خود در ايجاد زمينه مناسب براي ازدواج جوانان جامه عمل پوشاند. گفتني است بانك‌پاسارگاد با نگاه ويژه به اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال، نه‌تنها با اعطاي تسهيلات به توليدكنندگان و تجار باعث رونق توليد و اشتغال شده است بلكه در پروژه‌هاي بسيار مهم فولادي، سيماني، پتروشيمي، آي‌تي و... كه نقش بسيار موثري در پيشرفت كشور دارند، زمينه را براي اشتغال تعداد بسيار زيادي از جوانان فراهم كرده‌ و باعث رونق توليد در كشور شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون