• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3946 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱۳ آبان

بحران در تيم زين‌الدين زيدان

رئال مادريد به دنبال تغيير؟

هفته‌ گذشته يكي از تلخ‌ترين هفته‌ها براي هواداران رئال مادريد بود. آنها در ابتداي هفته و در لاليگا 2 بر يك به تيم كم نام و نشان خيرونا باختند و بعد در لندن و در چارچوب مسابقات ليگ قهرمانان اروپا، اسير تيم تاتنهام شدند. نتيجه پاياني براي شاگردان زيدان باورنكردني بود. تاتنهام 3 بر يك آنها را مغلوب كرده بود تا وضعيت باشگاه بحراني قلمداد شود. زيدان البته اين ماجرا را قبول ندارد. او بعد از باخت به تاتنهام به خبرنگاران گفت: ‌«رئال مادريد در بحران نيست. من احساس شكست خورده ندارم. زماني كه دو شانس گلزني داريد، بايد دو گل بزنيد. امشب ما در زدن ضربات آخر موفق نبوديم و شانس‌ها را به گل تبديل نكرديم. » مرد فرانسوي به آينده حسابي اميدوار است: «مطمئن هستم كه شرايط را تغيير مي‌دهيم. ما در اين بازي شكست خورديم اما فصل طولاني است. به حريف تبريك مي‌گوييم و روي اين بازي فكر و تامل مي‌كنيم. شايد همه ما در سطح هميشگي خود نيستيم اما چنين چيزي طبيعي است. در دو بازي پياپي شكست خورده‌ايم. بنابراين در وضعيت خوبي نيستيم اما سه يا چهار روز استراحت مي‌كنيم و بعد فوتبال ادامه دارد.» با اين همه برخي رسانه‌ها معتقدند اين تغييرات شايد شامل حال خود زيدان هم شود. به ويژه رسانه‌هاي انگليسي كه ديروز خبر دادند پوچتينو، سرمربي موفق تاتنهام گزينه بعدي رئال در صورت ادامه ناكامي‌هاست.
رسانه‌هاي اسپانيايي البته خيلي به اين شايعات توجه ندارند اما رئال را در بحران مي‌دانند. ماركا يك روز پس از شكست برابر تاتنهام نوشت: «سنگين‌ترين شكست دوران مربيگري زيدان در ومبلي. زنگ‌هاي خطر به صدا در آمدند. بحران در لاليگا به اروپا هم رسيد.» آ. اس هم روز جمعه خبر از نقدهاي كريستيانو رونالدو به وضعيت باشگاه داد: «دخمه پر پيچ و خم زيدان. كريستيانو از فروش په په، موراتا و هامس گله‌مند است و نمي‌خواهد تمديد كند.»
رئال در ليگ قهرمانان به لطف 2 تساوي دورتموند برابر تيم آپوئل نيكوزيا، وضعيت خوبي براي صعود به مرحله بعد دارد و از 2 بازي باقيمانده تنها 2 امتياز مي‌خواهد اما در لاليگا وضعيت اين تيم وخيم است. آنها از 10 بازي فقط 20 امتياز گرفته‌اند و 8 امتياز كمتر از بارسا دارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون