• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3946 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱۳ آبان

شفر بايد چاره‌اي براي ضعف مهاجمان استقلال بينديشد

شاهرخ بياني*

بعد از مدت‌ها شاهد يك بازي خوب از استقلال بوديم، مدت‌ها بود استقلال را اينطور هجومي و جسور نديده بوديم. در طول ۹۰ دقيقه به جرات مي‌توانم بگويم به جز موقعيتي كه امين منوچهري از دست داد، نفت حرف خاصي براي گفتن نداشت و اين استقلال بود كه حاكم توپ و ميدان بود. آنها با عملكرد خوبي كه مقابل نفت داشتند توانستند هم سه امتياز بازي را كسب كنند و هم يك بازي قابل قبول از خود ارايه دهند.
اين روند مثبت مي‌تواند در بازي‌هاي بعد هم ادامه پيدا كند و اگر بازيكنان استقلال قدر خودشان و موقعيت‌هاي به دست آمده را بدانند مطمئن باشيد هفته به هفته استقلال به بالاي جدول نزديك‌تر خواهد شد. متاسفانه باز هم مهاجمان استقلال در امر گلزني ضعيف بودند. فكر مي‌كنم آبي پوشان مي‌توانستند اين ديدار را با چهار يا پنج گل به پايان برسانند اما موقعيت‌ها يكي پس از ديگري از دست رفت مهاجمان استقلال بايد بدانند همه توپ‌ها بايد درون دروازه قرار بگيرد. مگر در يك بازي چند موقعيت به يك مهاجم مي‌رسد كه آنها با بي‌دقتي آن را به گل تبديل نمي‌كنند. اميدوارم اين مشكل هر چه زودتر حل شده و شاهد بازي‌هاي پرگل از استقلال باشيم. شفر بايد براي اين مشكل چاره بينديشد يا يك مهاجم ششدانگ را به خدمت بگيرد يا آنقدر مهاجمان را تمرين دهد كه بتوانند در امر گلزني موفق باشند. البته در اين بازي پنالتي‌اي كه به گل تبديل شده بود باز هم توسط اشتباه داور از بين رفت. متاسفانه از ابتداي فصل، بيشتر داوري‌ها به ضرر استقلال بوده و روز چهارشنبه اوج شاهكار كمك داور بود كه گل سالم و درست اميد ابراهيمي را كه از ضربه پنالتي به دست آمده بود نديد. وقتي عكس‌هاي كمك داور را در فضاي مجازي تماشا مي‌كردم نمي‌دانم چه مشكلي داشت كه به تنها چيزي كه نگاه نمي‌كرد دروازه بود و توپي كه از خط دروازه گذشته بود، او در چند قدمي دروازه نفت بود اما نگاهش جاي ديگري بود.
مطمئنم شفر از تعطيلات سه هفته‌اي استقبال مي‌كند اگرچه ۷ بازيكن خود را به تيم ملي داده اما خيالش راحت است كه بازيكناني كه به تيم ملي دعوت مي‌شوند تمرينات خوبي را زيرنظر كي روش انجام مي‌دهند. شفر بايد ساير بازيكنان را به آمادگي كامل برساند و قطعا ما بعد از تعطيلات استقلال واقعي را باز هم شاهد خواهيم بود.
*پيشكسوت تيم استقلال

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون