• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3948 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۵ آبان

ويژه

تجارت دريايي به خارج از خليج فارس مي‌رسد

بهروز آقايي، مديركل بنادر و دريانوردي استان سيستان و بلوچستان در نشستي صميمانه با كريمي، مديركل گمرك چابهار اظهار داشت: پيش‌بيني مي‌شود در آينده نزديك تجارت دريايي به خارج از محدوده خليج فارس راه يابد كه با توجه به جايگاه منحصر به فرد و موقعيت استراتژيك ملي و منطقه‌اي چابهار در دسترسي به آب‌هاي آزاد و اقيانوسي و قرار گرفتن در مسيرهاي ترانزيتي و ترانشيپي، بندر چابهار را در مسير توجه سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي قرار خواهد داد كه بايد اداره كل بنادر و دريانوردي و اداره كل گمرك آمادگي لازم در جهت خدمات‌دهي را به صورت منسجم به عمل آورند. 

 

بازديد از سامانه‌هاي 1522 و 122 آبفاي استان اصفهان

معاون خدمات مشتركين و درآمد، مديران و تني چند از كارشناسان شركت آب و فاضلاب استان تهران از سامانه‌هاي 1522 و 122 آبفاي استان اصفهان بازديد كردند.  رضا رضايي، معاون خدمات مشتركين و درآمد آبفاي استان اصفهان در اين نشست گزارشي از روند استقرار و راه‌اندازي سامانه 1522 ارايه كرد و گفت: از ابتداي فعاليت اين سامانه تاكنون بيش از 650 هزار متقاضي با سامانه خدمات غيرحضوري مشتركين تماس گرفته و در مجموع 181 هزار خدمت اوليه و ثانويه دريافت كرده‌اند.

 

مديرعامل توزيع برق كرمان عضو كميته توزيع شد

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان، از سوي مديركل دفتر راهبري و نظارت بر انتقال و توزيع به عضويت كميته توزيع شوراي پايايي شبكه برق كشور درآمد.
عبدالصاحب ارجمند طي نامه‌اي عبدالوحيد مهدوي‌نيا، مديرعامل اين شركت را با توجه به تجربيات و دانش خوب وي در زمينه توزيع سيستم‌هاي انرژي الكتريكي به عنوان عضو كميته توزيع شوراي پايايي شبكه برق كشور منصوب كرد.
در قسمتي از اين نامه چنين آمده است: با عنايت به اينكه شوراي پايايي، بالاترين نهاد سياستگذاري و نظارت بر شبكه كشور است، اميد است با هماهنگي رييس كميته و مشاركت و تعامل با ساير اعضا منشا اثرات ارزشمند و ماندگاري در صنعت برق باشيد.

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون