• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3952 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ آبان

خبر

همايون شجريان با برادران پورناظري كنسرت مي‌دهند

پس از استقبال گسترده مخاطبان از كنسرت- نمايش «سي» به خوانندگي همايون شجريان، اين‌بار همايون شجريان و تهمورس و سهراب پورناظري تصميم گرفتند كه كنسرت جديد خود را روز يازدهم آذرماه به مدت چهار شب در تالار بزرگ وزارت كشور برگزار كنند.
همايون شجريان و برادران پورناظري در اين كنسرت منتخبي از آلبوم‌هاي «رگِ خواب»، «نه فرشته‌ام نه شيطان» و «آرايش غليظ» را در كنار تعدادي قطعه‌ جديد كه تا پيش از اين شنيده نشده است، اجرا مي‌كنند. از جمله قطعات اين برنامه مي‌توان به «آهاي خبردار»، «ابر مي‌بارد»، «كولي»، «چرا رفتي»، «خوب شد»، «دل به دل»، «حصار»، «آرايش غليظ» اشاره كرد.  آخرين فعاليت اين گروه، اجراي كنسرت- نمايش «سي» در تابستانِ سال جاري در مجموعه‌ فرهنگي و هنري سعدآباد بود كه طي سي شب، پذيراي ۱۲۰ هزار نفر مخاطب شد. اين كنسرت- نمايش، سالِ ديگر براي دومين بار در تهران و نخستين بار در تعدادي از شهرستان‌هاي كشور از‌جمله شيراز روي صحنه خواهد رفت.
بليت‌هاي كنسرتِ «همايون شجريان و سهراب و تهمورس پورناظري» كه توسط دو شركتِ‌ «دل‌آواز» و «بارانا» برگزار مي‌شود از ساعت ١٩ روز يكشنبه بيست و يكم آبان ماه آغاز مي‌شود.

 

تدوين «جن زيبا» آغاز شد/ پايان ۸۰ درصد از ضبط فيلم

مهرداد فريد، تهيه‌كننده «جن زيبا» از پايان ۸۰ درصد از فيلمبرداري و آغاز تدوين اين اثر خبر داد.
مهرداد فريد، تهيه‌كننده فيلم سينمايي «جن زيبا» به كارگرداني بايرام فضلي اعلام كرده كه 80 درصد فيلمبرداري كارش تمام شده است.
ساخت اين فيلم سينمايي با حاشيه‌هايي روبه رو شد، از جمله حضور بازيگر نورگل يشيلچاي كه از كشور تركيه به ايران آمده بود تا در اين فيلم بازي كند. حال بازي او تمام شده اما او چند روزي در ايران مي‌ماند تا به بازبيني اماكن تاريخي ايران بپردازد و سپس به كشور خود باز مي‌گردد.
فريد درباره ديگر شايعات پيرامون اين فيلم گفت: برخي براي اين فيلم شايعاتي ايجاد مي‌كنند كه جاي تعجب دارد براي مثال چندي پيش گفته شده بود كه خانم نورگل يشيلچاي در پشت صحنه «جن زيبا» مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داده است كه چنين صحبت‌هايي بسيار حيرت‌انگيز است ضمن اينكه فشار توليد اين فيلم و چنين صحبت‌هايي باعث شده است كه به ديسك من فشار وارد شود و كارم به بيمارستان بكشد.
وي در پايان گفت: قصد داريم «جن زيبا» را براي نمايش در سي و ششمين جشنواره ملي فيلم فجر آماده كنيم. مهر

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون