• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3956 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

ويژه

اعزام ۱۴ اكيپ آبفا اصفهان به منطقه زلزله‌زده

هاشم اميني، مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: شركت آبفا استان اصفهان ۱۴ اكيپ عملياتي و تعميرات به همراه تمامي تجهيزات و اتصالات مربوطه به منظور اصلاح خطوط انتقال، شبكه‌هاي توزيع و انشعابات آب به منطقه زلزله زده غرب كشور اعزام كرد. با توجه به اهميت موضوع مدير بهره‌برداري از تاسيسات تامين و توزيع آب و مديركنترل كيفي شركت آب و فاضلاب استان اصفهان به دليل تسريع در اجراي عمليات تعميرات و احتمال گل‌آلود شدن آب شرب غرب كشور به همراه مواد ضدعفوني‌كننده به مقدار لازم شامل پلي الكتروليت و پركلرين جهت رفع كدورت و سالم‌سازي آب شرب به اين منطقه اعزام شد. وي گفت: علاوه بر اعزام اكيپ‌هاي عملياتي كه با همراهي متخصصين و مهندسين اصلاح شبكه آب و خطوط انتقال و انشعابات است اكيپ‌هايي هم جهت پشتيباني به اين منطقه اعزام شد.

هداياي نوروزي بيمه البرز به زلزله‌زدگان رسيد

شركت بيمه البرز با هدف حمايت از هموطنان آسيب‌ديده در زلزله غرب كشور، بودجه تخصيصي انتشار و توزيع سررسيد، تقويم و هداياي نوروزي را به اين خانواده‌ها اهدا كرد. در پي وقوع زمين‌لرزه در كرمانشاه و آسيب‌ديدن تعداد زيادي از هموطنان در اين حادثه تلخ، بيمه البرز بودجه تخصيصي اهداي سررسيد، تقويم و هداياي تبليغاتي سال 1397 خود را از طريق شعبه خود در استان كرمانشاه به زلزله‌زدگان غرب كشور به منظور تهيه اقلام مورد نياز شامل چادر صحرايي، پتو، مواد غذايي و... اهدا مي‌كند. اين گزارش حاكي است، در چند سال گذشته نيز شركت بيمه البرز با هدف حمايت از خانواده‌هاي كم‌بضاعت تحت پوشش سازمان بهزيستي، بودجه تخصيصي انتشار و توزيع سررسيد، تقويم و هداياي نوروزي را به خانواده‌هاي تحت پوشش سازمان بهزيستي در استان تهران و همچنين استان‌هاي محروم كشور اهدا مي‌كرد.

 

ضرورت همدلي و پرهيز ازحاشيه‌سازي

به دنبال اخبار منتشر شده در برخي رسانه‌ها در خصوص تصوير استفاده شده در خبر كمك رساني بانك شهر به مناطق زلزله‌زده، روابط عمومي اين بانك اطلاعيه‌اي را منتشر كرد. در اين اطلاعيه آمده است: «عمليات تدارك و كمك‌رساني اين بانك به مردم فاجعه ديده كرمانشاه از سه‌شنبه‌شب آغاز شده و اقلام تهيه شده تاكنون در اين ارتباط با هماهنگي با ستاد مديريت بحران‌ اين استان به هلال احمر كرمانشاه تحويل شده است. بديهي است تسريع در امر اطلاع‌رساني از سوي اين بانك به منظور ترغيب سايرين براي تداوم مشاركت در اين امر انسان‌دوستانه انجام شده است. آنچه مسلم است رسيدگي به مشكلات اين عزيزان با توكل به خداوند متعال و اراده مردمي قابل تحقق خواهد بود و اميد است با همدلي، هرچه سريع‌تر شاهد بهبود اوضاع در اين بخش از كشور عزيزمان باشيم.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون