• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3957 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

ويژه

ارسال كاروان كمك‌هاي ايران‌خودرو به كرمانشاه

كاروان كمك شركت‌هاي گروه صنعتي ايران‌خودرو به هموطنان زلزله‌زده غرب كشور در ايران‌خودرو كرمانشاه تجميع و سپس براي توزيع در شهرها و روستاهاي آسيب ديده راهي اين مناطق شد. به گزارش ايكوپرس، اين كمك‌ها از سوي شركت ايران‌خودرو و شركت‌هاي تابعه اين گروه صنعتي از تهران و ساير استان‌ها و شهرهاي مختلف كشور به ايران‌خودرو كرمانشاه ارسال و از آنجا بين مناطق زلزله زده توزيع شد.  نيروهاي امدادي و خدمات پس از فروش ايران‌خودرو كه ساعاتي پس از وقوع زلزله، براي خدمت‌رساني به غرب كشور اعزام شده‌اند نيز همچنان در منطقه حاضر و در حال امدادرساني هستند. اين نيروهاي امدادي كه از تهران، همدان و اهواز به مناطق غربي كشور اعزام شده‌اند، تا پايان زمان نياز و اضطرار در منطقه‌ مستقر خواهند بود.  گفتني است با توجه به وضعيت خاص منطقه و نقل و انتقالات متعدد بين شهرها با خودروهاي شخصي و صدمه ديدن بسياري از خودروها، ناوگان امدادي ايران‌خودرو، شامل 15 خودرو امداد، دو كانكس، خودروهاي مجهز به دكل و كوييك سرويس تاكنون روزانه به 40 خودرو خدمات ارايه كرده‌اند.

 

بازديد لاريجاني از بيمارستان‌ صحرايي پاسارگاد

 علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي از بيمارستان‌ صحرايي بانك پاسارگاد در مناطق زلزله‌زده كرمانشاه بازديد به عمل آورد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، شركت نسيم سلامت بانك‌پاسارگاد، پس از وقوع زلزله كرمانشاه ضمن بررسي منطقه و نيازهاي هم ميهنان خسارت ديده، ضمن استقرار بيمارستان صحرايي با امكانات پزشكي جهت انجام عمل‌هاي جراحي ضروري و عمل‌هاي زايمان و برپايي چادرهاي امدادي براي امدادرساني به مجروحان و انجام اقدامات بستري، 350 عدد چادر و تعداد 10 هزار تخته پتو به مناطق زلزله‌زده ارسال كرد. علاوه بر اين با توجه به پيش‌بيني وقوع بارندگي در مناطق زلزله‌زده، بانك‌پاسارگاد با ارسال ميزان قابل توجهي نايلون به كرمانشاه، اقدامات لازم را جهت پوشاندن و حفاظت چادرها از بارش برف و باران و در نتيجه تامين آسايش هم‌ميهنان خسارت‌ديده و آسيب‌ديده انجام داد.

 

كاروان همراه اول به كرمانشاه رفت

همراه اول از حركت كارواني شامل كمك‌هاي غير نقدي به مناطق زلزله‌زده در غرب كشور خبر داد. شركت همراه اول به عنوان نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور موبايل كشور به دنبال انجام مسووليت‌هاي اجتماعي، از حركت كارواني بزرگ شامل كمك‌هاي غير نقدي به زلزله‌زدگان غرب كشور در استان‌هاي ايلام و كرمانشاه خبر داد. گفتني است، بعد از وقوع زلزله در غرب كشور و اختلال در سيستم ارتباطي به‌دليل حجم بالاي مكالمات و قطع برق، همراه اول با ارسال سايت‌هاي موبايل سيار، ژنراتورهاي برق به مناطق زلزله‌زده و ايجاد بستر مكالمه رايگان براي زلزله‌زدگان توانست بستر مناسب ارتباطي براي اين مناطق را ايجاد كند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون