• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3972 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ آذر

پيشخوان

صدور بيانيه مجمع روحانيون مبارز
در كنار مردم مظلوم فلسطين هستيم

روز گذشته مجمع روحانيون مبارز در محكوميت اقدام اخير امريكا درباره به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيم غاصب اسراييل بيانيه‌اي صادر كرد. در اين بيانيه آمده است: «اين تصميم نامعقول نشانگر اين واقعيت است كه ساختار قدرت در امريكا دچار نوعي بيماري شده كه حاكي از زوال عقل و منطق و غيبت آن در تصميمات راهبردي امريكاييان است. نه‌تنها جهان اسلام، كه تمامي ملت‌ها از اروپا تا امريكاي لاتين و كشورهاي بزرگ آسيايي در برابر اين تصميم سخيف و ظلم آشكار ايستاده‌اند، چنگ و دندان نشان دادن دولت مستكبر امريكا فرزندان غيور فلسطين را از تداوم راه حق‌طلبانه خود منصرف نخواهد كرد.»همچنين در پايان اين بيانيه آمده است: «ما با تمامي وجود در كنار مردم مظلوم فلسطين بوده و خواهيم بود و با خوش‌بيني به وعده نصرت الهي به زودي شاهد آزادي قدس شريف خواهيم بود.»

 

نماينده سابق يزد معاون حقوقي و پارلماني سپاه شد

سردار محمد صالح جوكار با حكم فرمانده كل سپاه معاون حقوقي و پارلماني سپاه شد. سرلشكر محمدعلي جعفري «فرمانده كل سپاه پاسداران» در حكمي سردار محمدصالح جوكار را به عنوان «معاون حقوقي و پارلماني» سپاه پاسداران منصوب كرد. جوكار، دانش‌آموخته رشته تهديدات امنيت ملي در دانشگاه دفاع ملي است. نمايندگي مردم يزد، عضويت در كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي و رياست سازمان بسيج دانش‌آموزي و فرهنگيان كشور بخش از ديگري فعاليت‌هاي سردار جوكار است. پيش‌تر سردار محمدرضا يزدي در سمت معاون حقوقي و پارلماني سپاه پاسداران در اين حوزه فعاليت مي‌كرد كه او نيز با حكم فرمانده كل سپاه به عنوان فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ منصوب شد.

 

حسين كروبي :
محصورين هيچ اسمي براي ملاقات به مسوولان امنيتي نداده‌اند

فرزند مهدي كروبي در واكنش به اظهارات ميرزايي نكو نماينده مجلس، در مورد آزادي محصورين در ملاقات با افراد مختلف گفت: «در پي درخواست مسوولان امنيتي از آقايان كروبي و موسوي مبني بر اعلام اسامي مدنظر آنها براي ملاقات، هر دوي اين عزيزان گفته‌اند كه ما هيچ اسمي در نظر نداريم و هركس كه خودتان مي‌خواهيد براي ملاقات انتخاب نماييد.»حسين كروبي در گفت‌وگو با جماران، در واكنش به اظهارات قاسم ميرزايي نكو، نماينده مردم دماوند در مجلس شوراي اسلامي در مراسم روز دانشجو اظهار كرد: «آقاي ميرزايي، يكي از اعضاي كميته رفع حصر، در سخنراني خود در روز دانشجو اظهار داشتند كه آقاي كروبي مي‌تواند اسامي هركس كه بخواهد را براي ملاقات به مسوولان مربوطه بدهد.»فرزند مهدي كروبي گفت: «ابتدا از اعضاي كميته رفع حصر كه در حد توان خود در حال رايزني براي رفع حصر هستند تشكر مي‌كنم. ولي لازم است كه توضيح دهم، اشتباه به عرض ايشان رسانده شده است. زيرا در پي درخواست مسوولان امنيتي از آقايان كروبي و موسوي مبني بر اعلام اسامي مدنظر آنها براي ملاقات، هر دوي اين عزيزان گفته‌اند كه ما هيچ اسمي در نظر نداريم و هركس كه خودتان مي‌خواهيد براي ملاقات انتخاب نماييد؛ كه تا به حال سه نفر به نام‌هاي آقايان دوستي، ذورالنور و عباسي‌فر با آقاي كروبي ملاقات كرده‌اند و هيچ كس به ديدار آقاي موسوي نرفته است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون