• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3996 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ دي

پيشخوان

رمضان‌زاده:
آقاي باهنر به دليل حمايت از احمدي‌نژاد عذرخواهي كنيد

 عبدالله رمضان‌زاده، فعال سياسي اصلاح‌طلب در گفت‌وگويي از پيش‌شرط باهنر براي آغاز گفت‌وگوي ملي گلايه كرد و گفت: نمي‌دانم آقاي باهنر از چه موضعي صحبت مي‌كند و چگونه به خود اجازه داده است كه براي گفت‌وگو پيش شرط بگذارد! او كسي است كه به صراحت اعلام كرد آقاي احمدي‌نژاد را ما آورده‌ايم. اگر قرار به پيش‌شرط گذاشتن است ايشان ابتدا بايد از آوردن احمدي‌نژاد عذرخواهي كند، بگويد كه چرا اين كار را انجام مي‌دهد و سپس عنوان كند به چه دليلي به قول خودشان احمدي‌نژاد را آورده‌اند!
وي افزود: گفت‌وگوي ملي، بحثي است كه از نظر ما يك ضرورت است و بايد بين همه جريان‌هاي سياسي اتفاق بيفتد. هركسي هم مي‌تواند پيش‌شرط بگذارد، اما بايد به ياد داشته باشيم اين پيش‌شرط گذاشتن‌ها مساله را بغرنج‌تر مي‌كند. ايلنا

 

نشست فراكسيون اميد
درباره بودجه 
۹۷

  بهرام پارسايي، سخنگوي فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي از مخالفت فراكسيون اميد با افزايش قيمت سوخت و همچنين حذف يارانه افراد نيازمند خبر داد و گفت كه تاكيد فراكسيون اميد، شفافيت بودجه و بسته شدن راه‌هاي فساد است.
وي افزود: با قبول اينكه قيمت واقعي سوخت بالاتر از قيمت فعلي است ولي با توجه به شرايط فعلي، فراكسيون اميد با افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي موافق نيست.
پارسايي با اشاره به تاكيد فراكسيون اميد بر شفاف‌سازي بودجه، تصريح كرد: نظر فراكسيون اميد كاهش بودجه نهادهاي خاصي است كه مردم روي آن حساسيت دارند تا تدريجا اين هزينه‌ها به صفر برسد.
سخنگوي فراكسيون اميد مجلس با تاكيد بر اينكه بودجه بايد صرف رفع مشكلات اقتصادي مردم شود، گفت: فراكسيون اميد همچنين با حذف يارانه افراد زير خط فقر مخالف است.
وي با تاكيد بر ضرورت مديريت و نظارت بر اعتبارات صندوق توسعه ملي، خاطرنشان كرد: تاكيد فراكسيون اين است كه اعتبارات اين صندوق صرف اشتغال و حل مشكل سپرده‌گذاران موسسات مالي شود كه دغدغه اصلي جامعه است و به بيراهه نرود.
پارسايي با بيان اينكه احتمالا جمع‌بندي فراكسيون اميد درباره بودجه ۹۷ در قالب بيانيه اعلام خواهد شد، گفت كه فراكسيون اميد خواستار تنظيم بودجه به نحوي است كه راه‌هاي فساد بسته شود. ايسنا

 

سرلشكر جعفري:
 امكان ارسال موشك از ايران به يمن وجود ندارد

 سرلشكر محمدعلي جعفري، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: موشك‌هاي شليك شده به سوي عربستان، يمني هستند كه بازسازي شده و برد آنها افزايش يافته است.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در واكنش به اظهارات مقامات امريكايي و سعودي درباره دخالت ايران در يمن و ارسال موشك به اين كشور اظهار كرد: امريكايي‌ها و حكام دست‌نشانده آنها تاكنون دروغ‌هاي زيادي را عليه جمهوري اسلامي مطرح كردند و به ايران تهمت‌هاي زيادي زدند.
وي ادامه داد: چگونه مي‌شود به كشوري كه در محاصره كامل است و حتي امكان ارسال كمك‌هاي دارويي و غذايي وجود ندارد، سلاح، آن هم موشك ارسال كرد. سرلشكر جعفري خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي ايران به هيچ‌وجه امكان انتقال موشك به يمن را نداشته و مقامات امريكايي نيز مي‌دانند كه موشك‌هاي شليك شده يمني هستند كه بازسازي شده و برد آنها افزايش يافته است.
 باشگاه خبرنگاران جوان

 

رييس دفتر آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي:
 سفر به آلمان برخلاف ميل ايشان بود

 پرويز داوودي، رييس دفتر رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به سفر آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي به آلمان گفت: اين سفر بنا به توصيه موكد پزشكان و برخلاف ميل آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي انجام شده است و اگر ضرورت پزشكي اقتضا نمي‌كرد، هيچ دليلي براي اعزام ايشان به آلمان نبود.
وي با بيان اينكه، تمام بخش‌هاي درمان آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي در ايران انجام شده و به دستور پزشكان ايراني، ايشان مجبور به عزيمت به آلمان شده‌اند، تاكيد كرد: اكنون وضعيت جسمي آيت‌الله هاشمي‌شاهرودي مساعد شده است و ايشان بزودي به كشور بازخواهند گشت. پروفسور سميعي نيز در پي انتشار برخي شايعات با انتشار اطلاعيه‌اي در صفحه اينستاگرام خود، اعلام كرد كه رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، بيمار وي نيست و در منزل او نيز پذيرش نشده است. تسنيم

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون