• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3188 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند

روايت حزبي

  ساجد رحمانيان/ اين برنامه جشن پانزدهمين سالگرد تشكيل انجمن اسلامي دانشگاه آزاد كرمان بود كه اعضاي انجمن تصميم گرفتند از آقاي سيد هادي خامنه‌اي براي سخنراني در اين مراسم دعوت كنند. علاوه بر اين مراسم قرار بود چهارم اسفند مجمع نيروهاي خط امام هم كنگره‌اي در اين استان داشته باشد. اين برنامه با استقبال خوبي از سوي طيف‌هاي مختلف اصلاح‌طلب در استان كرمان رو به رو شد.
نيروي انتظامي، فرمانداري و حراست دانشگاه براي برگزاري اين مراسم همكاري خوبي با ما داشتند. آقاي خامنه‌اي در اين سخنراني تاكيد داشتند كه خط مشي اصلاح‌طلبان با اصولگرايان معتدل يكي است اما راه‌‌شان با يكديگر فرق مي‌كند.  
عده‌اي شعار دادند، انتظامات سالن، حراست دانشگاه و حتي برخي اعضاي انجمن اسلامي تلاش كردند كه اين جمع را آرام كنند كه جو متشنج نشود، اما در نهايت اين جمع به بي‌ادبي و بي‌حرمتي‌شان ادامه دادند كه ما هم در نهايت براي حفظ حرمت آقاي سيد هادي خامنه‌اي را از سالن خارج كرديم با اينكه سخنراني به اتمام رسيد اما برنامه انجمن اسلامي ناتمام ماند. البته دانشجويان اصلاح‌طلب هم در واكنش به اين شعارها، شعار «اصلاحات زنده باد» و «سيدهادي حمايتت مي‌كنيم» سر دادند. در اين مراسم آقاي آل طاها، رييس واحد و هم دكتر انصاريان، نماينده نهاد رهبري در اين مراسم حضور داشتند.
ساير برنامه‌هاي سفر حاج آقا به كرمان پابرجاست و ما فردا پس از برگزاري مجمع عمومي جلسه‌اي را هم در دانشگاه شهيد باهنر خواهيم داشت و پس از آن ايشان به سيرجان سفر خواهند كرد.
*  رييس سازمان جوانان و دانشجويان مجمع نيروهاي خط امام استان كرمان

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون