• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4002 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۵ دي

واكنش‌ها به غرق شدن نفتكش ايراني

خبري كه آوار شد

درپي اعلام رسمي جان باختن دريانوردان نفتكش ايراني سانچي، بيژن نامدار زنگنه، وزير نفت پيام تسليتي صادر كرد و نوشت: «سرانجام پس از قريب ۸ روز نگراني و اميد براي جان كاركنان خدوم نفتكش سانچي، متاسفانه خبر از دست دادن همه اين عزيزان، همچون آواري سنگين فرود آمد. لذا با اندوه و تاثر فراوان ضايعه دلخراش از دست‌دادن جمعي از دريانوردان عزيز شركت ملي نفتكش را به خانواده‌هاي داغدار و همكاران ارجمندشان تسليت عرض مي‌كنم. بي‌گمان درد و آلام خانواده‌هاي عزادار بزرگ‌تر از آن است كه در وصف بگنجد و كلمات، تسلي‌بخش دل‌هاي بي‌قرارشان باشد.»

پيام همدردي رييس مجلس

علي لاريجاني، رييس مجلس جان باختن شهادت‌گونه سرنشينان نفتكش ايراني را تسليت گفت و نوشت: «وقوع حادثه آتش‌سوزي و غرق شدن نفتكش ايراني كه موجب جان باختن شهادت‌گونه پرسنل آن شد، موجب تاثر و اندوه ملت گرديد. اين عزيزان مشغول انجام خدمت به كشور و در خط مقدم جهاد اقتصادي بودند كه دچار سانحه گرديدند. متاسفانه با وجود تمامي تلاش‌هاي انجام گرفته از سوي گروه‌هاي امداد و نجات و پيگيري‌هاي بين‌المللي در جهت مهار آتش و نجات سرنشينان نفتكش، اين امكان ميسر نشد و با كمال تاسف شاهد از دست رفتن فرزندان دريادل و دلاور كشورمان شديم و به طور يقين نام و خاطره اين قهرمانان در تاريخ كشور باقي خواهد ماند.»

تسليت معاون اول

اسحاق جهانگيري، معاون اول رييس‌جمهور جان باختن مظلومانه و شهادت‌گونه سرنشينان كشتي نفتكش را تسليت گفت. در پيام وي آمده است: «متاسفانه يك هفته تلاش شبانه‌روزي تيم‌هاي امداد و نجات و اقدامات و پيگيري‌هاي مستمر براي نجات جان جمعي از عزيزان سختكوش و تلاشگر نفتكش سانچي كه در سواحل شرقي چين دچار سانحه و آتش‌سوزي شد، بي‌نتيجه ماند و حادثه جانكاه و دردناك جان باختن مظلومانه و شهادت‌گونه اين عزيزان، ملت ايران را داغدار كرد. اين ضايعه تاسف‌انگيز ملي را به عموم ملت ايران و به ويژه به خانواده‌هاي شريف و عزادار صميمانه تسليت مي‌گويم و از خداوند بزرگ براي جانباختگان عرصه تلاش و خدمت غفران و رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.»

درگذشت غريبانه

محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز در پيامي توييتري گفت: درگذشت غريبانه و مظلومانه سرنشينان ايراني كشتي سانچي را به خانواده‌هاي داغدار تسليت مي‌گويم. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون