• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4002 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۵ دي

انجمن مديريت ايران، انجمن علمي برتر در جشنواره فارابي

در نهمين جشنواره بين‌المللي فارابي (ويژه تحقيقات علوم‌انساني و اسلامي)، انجمن مديريت ايران به رياست دكتر مجيد قاسمي، به عنوان انجمن علمي برتر شناخته ‌شد.  به گزارش روابط‌ عمومي بانك‌ پاسارگاد، اين جشنواره با حضور دكتر روحاني رييس‌جمهور، دكتر غلامي وزير علوم، تحقيقات و فناوري، معاون علمي و فناوري رياست‌جمهوري و جمعي از ادبا، پژوهشگران، مديران و انديشمندان برگزار شد.  در اين جشنواره انجمن مديريت ايران به رياست دكتر قاسمي به عنوان انجمن علمي برتر، از ميان بيش از 377 انجمن علمي، به‌سبب اقدامات شايسته و تلاش‌هاي موثر در عرصه دانش، پژوهش، توسعه و تعالي علوم‌انساني، موفق به دريافت لوح تقدير و تنديس شد. جشنواره بين‌المللي فارابي، ويژه تحقيقات علوم انساني و اسلامي توسط وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، به صورت سالانه برگزار مي‌شود. موضوع جشنواره، تحقيقات حوزه علوم انساني و اسلامي است.  در اين جشنواره در كنار حوزه «آثار پژوهشي»، حوزه‌هاي ديگري مانند تصحيح متون تاريخي، ادبي، فلسفي و...، نظريه‌پردازي و نقادي، ترجمه يا مترجم برتر و تاثيرگذار در حوزه اهداف جشنواره، پيشكسوت علوم انساني، شخصيت‌هاي پيشرو در حوزه علوم انساني، انجمن علمي برتر و فصلنامه‌ علمي- پژوهشي برتر نيز مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.

جم 100 ميليارد تومان در حوزه زيست‌محيطي هزينه كرد

مديرعامل شركت پتروشيمي جم در همايش پايش آلاينده‌هاي زيست‌محيطي بر اجراي پروژه‌هاي زيست‌محيطي از جمله پروژه PSM  و بازرسي جامع تاكيد كرد.  به گزارش روابط عمومي شركت پتروشيمي جم، مهندس سيدحسين مير افضلي در دومين همايش پايش آلاينده‌هاي زيست‌محيطي و سومين همايش ايمني، اعلام و اطفاي حريق و امداد و نجات با تاكيد بر برگزاري اين همايش‌ها به صورت تخصصي اظهار داشت: پتروشيمي جم در برگزاري اين همايش‌ها در منطقه پيشرو بوده و خواهد بود و در اين خصوص پروژه‌هاي متعددي در حال انجام است. 
مديرعامل شركت پتروشيمي جم گفت: پروژه‌هايي كه شركت پتروشيمي جم در حوزه زيست‌محيطي انجام داده است بالغ بر 100 ميليارد تومان بوده كه همكاري در ايجاد درمانگاه معين در منطقه يكي از اقدامات شاخص آن است. وي در ادامه تصريح كرد: در شركت پتروشيمي جم طب صنعتي جايگاه ويژه‌اي دارد و اهميت آن به اندازه‌اي است كه در كارانه كاركنان نيز تاثيرگذار است. عضو هيات‌مديره پتروشيمي جم با اشاره به اجراي پروژه PSM در مجتمع تاكيد كرد: نيروها و كاركنان HSE بايد با فرآيندها در واحد‌هاي توليدي آشنا باشند و در صورت عدم آشنايي آسيب‌هاي جدي خواهيم ديد. بيش از 200 درصد حاشيه سود در HSE است و توجه به اين مهم از ضايع شدن منابع و تجهيزات جلوگيري خواهد كرد.  مهندس مير افضلي خاطرنشان كرد: پروژه بازرسي جامع بايد جزو برنامه‌هاي اصلي مجتمع قرار بگيرد و بايد هرچه زود‌تر اجرايي شود. 

راهبرد «ما مي‌توانيم» در فولادمباركه معني شد

در آستانه سالروز افتتاح شركت فولادمباركه، دكتر معصومه آقاپور عليشاهي نماينده مردم محترم شبستر در مجلس شوراي اسلامي و دكتر ابوالفضل روغني رييس كميسيون صنايع اتاق بازرگاني ايران به همراه جمعي از اعضاي اين كميسيون در فولادمباركه حاضر شدند و ضمن ديدار با دكتر بهرام سبحاني از آخرين دستاوردهاي شركت فولادمباركه بازديد كردند. به گزارش خبرنگار فولاد، خانم دكتر آقاپور عليشاهي پس از بازديد از خطوط توليد فولادمباركه با اشاره به اهداف خود از اين بازديد گفت: اين مهم بود كه از نزديك با مشكلات صنعت فولاد كشور، به ويژه در استان اصفهان آشنا شويم؛ در عين حال شرايط انجام مطالعات تطبيقي استان را ارزيابي كنيم و با كنار هم گذاشتن اين كمبودها و مزيت‌ها به هم‌افزايي بيشتر در صنعت كشور دست يابيم. هدف بعدي اين بود كه از نزديك با ظرفيت‌هاي تكنولوژيكي كشور، به ويژه در بخش صنعت فولاد و همچنين با توانمندي‌هاي موجود براي رفع نياز مصرف‌كنندگان داخلي آشنا شويم. به طور كلي براي بنده به عنوان يكي از نمايندگان مردم شريف كشورمان در مجلس شوراي اسلامي اين مهم بود كه از نزديك با توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي فولادمباركه به عنوان بزرگ‌ترين مجموعه فولادسازي و توليدكننده ورق‌هاي فولادي كشور بيشتر آشنا شوم. 
وي خاطرنشان كرد: در جريان بازديد امروز بيش از هر چيز نظم و انضباط حاكم بر خطوط سيستماتيك توليد فولادمباركه و پس از آن، نگاه مديريت اين شركت به كاركنان و اجراي توسعه‌هاي شركت تحسين‌برانگيز بود.  وي افزود: فولادمباركه به عنوان يك صنعت مادر هميشه باعث افتخار بوده و هست؛ تا جايي كه وقتي به تاريخچه ساخت و بهره‌برداري اين شركت مراجعه مي‌كنيم، مي‌بينيم اين شركت به خوبي در زمان‌هاي مختلف از تونل‌ها و تنگناهاي سخت با موفقيت و سربلندي عبور كرده است. به معني واقعي فولادمباركه در شرايط فعلي سقراط صنعت كشور است. در همين خصوص، ابوالفضل روغني رييس كميسيون صنايع اتاق بازرگاني ايران در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد گفت: كميسيون صنايع اتاق بازرگاني ايران تصميم دارد با كميسيون‌هاي اتاق‌هاي بازرگاني سراسر كشور مشاركت و ارتباط دايمي داشته باشد؛ درعين حال بر آن است تا واحدهاي ملي و بزرگ و حتي صنايع كوچك را مورد توجه و حمايت بيشتر قرار دهد و از ظرفيت‌هاي موجود در اتاق بازرگاني براي رفع مشكلات اين صنايع استفاده كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون