• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4005 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي

الو اعتماد

من سپرده‌اي را براي دريافت وام از ثامن‌الائمه نزد اين موسسه گذاشتم. الان سررسيد و زماني كه بايد اين سپرده نزد ثامن‌الائمه مي‌ماند گذشته و من به‌شدت گرفتارم، اما حتي پول خودم را نمي‌پردازند. با اينكه تاكيد كرده‌ام وام نمي‌خواهم فقط پول خودم را به من پرداخت كنيد مرتب كار مرا به روز بعد موكول مي‌كنند. الان واقعا نيازمند يك مشاوره حقوقي هستم. آيا دستم به جايي، به قانوني بند است كه بتوانم همين سپرده خودم را بگيرم؟

 سرعت تلگرام از روزي كه فيلترينگ آن برداشته شده به‌شدت كند شده است. واقعا مساله امنيت ما با فيلتر تلگرام حل مي‌شود؟ باشد فيلتر كنيد، اما وقتي هنوز پول‌هايي كه بابك زنجاني برده را پس نگرفته‌ايد، هنوز آنهايي كه كاسپين و موسسه ثامن‌الحجج را به اين روز انداخته‌اند راست‌راست در حال زندگي‌اند و شما با آنها كاري نداريد انتظار نداشته باشيد مشكلات حل شود و مردم به شما اعتماد كنند.
۰۹۳۵۰۰۰۲۳۵۱
 تحريريه اعتماد: در اسرع وقت موضوع را با كارشناس بانكي و يكي از وكلاي دادگستري در ميان گذاشته و توصيه آنها را در اين باره منتشر مي‌كنيم.

 ساكن يكي از كوچه‌هاي منتهي به ميدان حسين‌آباد در محدوده ميدان هروي تهران هستم. متاسفانه شهرونداني كه براي سوارشدن به مترو خودروي خود را در كوچه‌هاي اطراف ايستگاه حسين‌آباد پارك مي‌كنند بدون توجه به موقعيت آپارتمان‌ها فقط به اين فكر مي‌كنند كه خودرو‌ي‌شان را پارك كنند و سوار مترو شوند و هيچ توجهي به وضعيت پاركينگ خانه‌هاي اين محدوده ندارند. از مسوولان شهرداري اين منطقه مي‌خواهم اين موقعيت را سامان دهند.
۰۹۹۰۰۰۰۸۹۳۲
 ۱۷۰ نماينده مجلس امضا جمع كرده‌اند كه دولت پول بدهد به پيام‌رسان‌هاي داخلي و آنها تقويت شوند تا جاي تلگرام را بگيرند. اين همه پول داديد از خودروي داخلي حمايت كرديد و از توليد داخلي حمايت كرديد چه نتيجه‌اي داشت. به جاي اين همه بي‌اعتمادي به مردم يك بار هم كه شده به مردم اعتماد كنيد. ما داشتيم در اينستاگرام و تلگرام بدون اينكه هر دم مامور بيمه و مامور گمرك و امثالهم سروقت‌مان بيايند كار مي‌كرديم. چشم نداريد همين را هم ببينيد؟
۰۹۱۲۰۰۰۴۷۵۴
من از اهواز اين پيام را مي‌گذارم. بماند كه در گرما و شرجي چه بر ما مي‌گذرد. خيلي دوست دارم آن عده از مسوولاني كه معتقدند خوزستاني‌ها آب بيشتر مصرف مي‌كنند براي يك فصل بيايند اهواز زندگي كنند؟ ببينند وقتي خاك روي همه زندگي مي‌نشيند باز هم مي‌توانند بدون آنكه آن را آب بكشند از آن استفاده كنند. ما هم دوست نداريم زياده از حد آب استفاده كنيم. اگر واقعا نمي‌توانيد باور كنيد كه بر مردم خوزستان به ويژه اهوازي‌ها چه مي‌گذرد به اندازه يك فصل جلسات هيات دولت را اينجا تشكيل دهيد بعد اوضاع را واقعا لمس خواهيد كرد.
۰۹۱۶۰۰۰۲۱۱۷
 وضعيت جمع آوري و دفن زباله در شهرهاي شمالي اسف بار است. با اين كه بارها شهرداري هاي شهرهاي شمالي در اين خصوص قول پيگيري داده اند اما به نظر مي رسد كه اعتبارات كافي و انگيزه لازم براي حل اين مشكل چندين ساله وجود ندارد.
5512....0911
چند وقت پيش از شيوع مصرف ماده مخدر گل گزارش نوشته بوديد. به عنوان كسي كه فرزندش از راه مصرف گل زندگي اش تباه شده خواهش مي كنم اين مشكل را پيگيري كنيد. يك بار گزارش كردن اين مسايل تاثير ندارد. آقاي اصغري

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون