• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4007 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

دبير جشنواره فيلم فجر: «نظر هيات انتخاب خوب‌تر است»

فيلم «سراسر شب» به كارگرداني فرزاد مؤتمن يكي از فيلم‌هاي بود كه نتوانست به بخش مسابقه سي و ششمين جشنواره فيلم فجر راه پيدا كند. اين كارگردان نسبت به عملكرد هيات انتخاب جشنواره اعتراضاتي داشت و بخش از گلايه‌هاي خود را در قالب يادداشت با روزنامه اعتماد هم در ميان گذاشت.
صحبت‌هاي كارگردان فيلم «سراسر شب» دبير جشنواره فيلم فجر را به واكنش وادار كرد. البته ابراهيم داروغه‌زاده فضاي مجازي را براي پاسخ دادن انتخاب كرد. او مؤتمن را مخاطب خود قرار داد و در مطلبي نوشت: «آقاي مؤتمن عزيز، فيلم شما حتما فيلم خوبي است، اما به نظر هيات انتخاب آن ٢٥ فيلم ديگر خوب‌تر هستند.»
 فرزاد مؤتمن فيلم جديد خود را متفاوت و بهترين مي‌داند ولي داروغه‌زاده هم ادعاي مؤتمن را رد نمي‌كند اما به تصميم هيات انتخاب احترام مي‌گذارد و در ادامه مطلب خود آورده است: «اين راي و سليقه هيات انتخاب است در مقام مقايسه ٦٧ اثر هنري كه حتما بدون مناقشه هم نخواهد بود.»فرزاد مؤتمن در سال‌هاي گذشته اغلب فيلم‌هايش به بخش مسابقه راه پيدا مي‌كرده و اين امري است كه دبير جشنواره فيلم فجر به آن اشاره دارد: «يادمان باشد روز‌هايي هم كه فيلم ما انتخاب مي‌شود فيلم‌هاي برخي از همكاران‌مان از مسابقه بيرون مانده‌اند. به فيلمسازاني كه فيلم‌شان در اين رقابت فرهنگي هنري برگزيده مي‌شوند، احترام بگذاريم.»ابراهيم داروغه‌زاده دبير سي و ششمين جشنواره فيلم فجر در انتها براي فرزاد مؤتمن بهترين‌ها را آرزو كرد.
روز گذشته شنبه 30 دي‌ماه فرزاد مؤتمن در يادداشتي كه در «اعتماد» چاپ شد، ليست فيلم‌هايي را هم كه به بخش مسابقه و سوداي سيمرغ راه پيداكرده كاملا مهندسي‌شده خواند و اعلام كرد كه جشنواره فيلم فجر مي‌توانست فهرست فيلم‌هايش را متنوع بچيند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون