• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4007 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

مدير و سرمربي سپاهان با نامه محسن مهرعليزاده استعفا دادند

گرد و خاك آقاي استاندار

رسول مجيدي

 

فقط چندساعت بعد از نامه محسن مهرعليزاده، استاندار اصفهان به مديرعامل كارخانه فولاد مباركه بود كه باشگاه سپاهان زير و رو شد. استاندار اصفهان كه سابقه ورزشي پر‌وپيماني دارد و 4 سال رييس سازمان تربيت‌بدني بوده، جمعه شب و بعد از باخت سپاهان به سپيدرود 2 نامه مهم به بهرام سبحاني زد كه يكي از آنها رسانه‌اي شد. مهرعليزاده در اين نامه به‌طور صريح از رييس كارخانه خواسته بود كه «بلادرنگ نسبت به بازنگري در مديريت اين باشگاه اقدام كند.»
محسن طاهري، مديرعامل باشگاه سپاهان هم همان شب استعفاي خودش را تقديم هيات‌مديره كرد تا دومينوي تغييرات در اين باشگاه آغاز شود.
تيم فوتبال سپاهان كه بيشتر از هر تيم ديگري قهرمان ليگ برتر شده و 5 جام را در تالار افتخاراتش مي‌بيند اين روزها با 20 امتياز از 20 بازي در جايگاه دوازدهم ايستاده. جايگاهي كه بدون شك در شأن اين باشگاه كه تنها تيمي است كه 3 بار پشت سرهم قهرماني را مال خودش كرده، نيست. هواداران هم در هفته‌هاي گذشته حسابي بي‌تاب شده‌اند و فضاي مسمومي را روي سكوها به وجود آورده‌اند. تيم سپاهان در نيم‌فصل دوم به معناي واقعي بد كار كرده است. آنها در 8 بازي گذشته خود فقط يك بار طعم پيروزي را چشيده‌اند و 4 بار بدون كسب هيچ امتيازي زمين را ترك كرده‌اند.
حالا آنها درآستانه تجربه اتفاقات جديد هستند. ابتدا ديروز صبح از سوي هيات‌مديره باشگاه اعلام شد مسعود تابش، معاون فني ورزشي باشگاه و از پيشكسوتان فوتبال سپاهان به عنوان سرپرست موقت انتخاب شده است. تابش كه زماني مدافع اصفهاني‌ها بود در همان بدو ورود پالس‌هايي فرستاد كه مشخص شد كرانچار در اين تيم ماندني نيست. چندساعت بعد از انتصاب تابش، كرانچار اعلام كرد به صورت توافقي از باشگاه جدا شده.
كرانچار كه زماني در همين سپاهان بسيار خوب كار كرده بود و مورد حمايت طرفداران بود، در روزهاي آخر حسابي مورد خشم برخي از سپاهاني‌ها قرار گرفته بود و فضاي سكو به نفعش نبود.
او حتي از سوي پيشكسوتان فوتبال اصفهان هم حمايت نمي‌شد. كربكندي ديروز قبل از استعفاي كرانچار گفته بود: « اما حالا وقتش رسيده است تا كرانچار را كنار بگذارند. سپاهان نياز به شوك مثبت ديگري دارد تا بتواند در بازي‌هاي پيش رويش موفق شود. ماندن او ديگر نمي‌تواند كمكي به سپاهان كند. مشخص است مديران باشگاه، قرارداد غيرحرفه‌اي با كرانچار بسته‌اند كه نمي‌توانند با اين همه نتيجه ضعيفي كه گرفته است او را بركنار كنند. چون‌ در اين صورت مجبورند مبلغ كلاني به وي بدهند. همين موضوع هم نقش بسزايي در استعفاي مديرعامل باشگاه داشت. قرارداد آماتوري كه با سرمربي تيم بسته شده است باعث شد تا كرانچار هم بدش نيايد با هر نتيجه‌اي در اين تيم بماند و پولش را بگيرد.»
اما چه كسي قرار است جاي كرانچار را روي نيمكت سپاهان پر كند؟
ديروز از اصفهان خبر رسيد كه كريم قنبري مربي موقت تيم سپاهان شده است.
در نصف جهان گفته مي‌‌شود بيشترين شانس را منصور ابراهيم‌زاده دارد كه مورد حمايت پيشكسوتان باشگاه هم هست. البته گزينه‌هاي غير اصفهاني‌ها هم وجود دارند. يكي از آنها يحيي گل‌محمدي است كه به تازگي از تراكتور جدا شده و زماني در تيم ديگر شهر اصفهان يعني ذوب‌آهن خوب نتيجه گرفته است. ديگري هم عليرضا منصوريان است كه بارها شايعه مذاكرات او با هيات‌مديره باشگاه سپاهان شنيده مي‌شد.
سپاهان روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان ميزبان تيم بالاي جدولي فولاد خوزستان است كه بازي سخت و حساسي به شمار مي‌رود. هيات‌مديره بايد خيلي زود گزينه نهايي را معرفي كند و سپاهان را به روزهاي اوجش بازگرداند. مساله‌اي كه هم خواست طرفداران اين تيم است و هم استاندار تازه وارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون