• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4008 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

الو... اعتماد

با توجه به بيانات اخير رييس‌جمهور محترم مبني بر لزوم استفاده مفيد مردم از رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي، از وزير محترم ارتباطات خواهشمنديم براي رفع فيلتر شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس بوك اقدام كنند.  ضيايي/ تهران
5280... 0935
 گويا قرار است آقاي رييس‌جمهور به تلويزيون بيايند و با مردم صحبت كنند. به عنوان يك شهروند اين مملكت از ايشان خواهش مي‌كنم برنامه دولت را براي كاهش بيكاري اعلام كنند و اگر راهكاري هم دارند كه ما بيكاران مي‌توانيم به آن عمل كنيم و نتيجه بگيريم؛ بفرمايند.
6681...0913
شما در روزنامه‌تان يك بار ديگر حرف‌هاي آقاي آخوندي در مورد موسسات مالي- اعتباري را چاپ كرديد. چرا از مسوولان قضايي و بانك مركزي نمي‌خواهيد اعلام كنند كه اعضاي هيات موسس و هيات‌مديره اين موسسه‌ها چه كساني هستند. آيا اموال‌شان به نفع سپرده‌گذاران توقيف شده است؟
9021...‌0912
 آقايان در روزنامه اعتماد فقط حرف‌هاي آخوندي در مورد موسسه‌هاي مالي اعتباري را چاپ مي‌كنيد؟ فقط رسانه ايشان هستيد؟ من كه الان چندين ماه است بلاتكليفم كجا بايد حرفم را بزنم كه منتشر شود؟ بالاخره يك اتفاقي افتاده است با حرف‌هاي در لفافه و ملاحظه‌كردن در قبال مسببان چه نتيجه‌اي حاصل مي‌شود؟
۰۹۹۰۰۰۰۲۳۲۱
درد ما را چرا نمي‌نويسيد؟ تلويزيون كه فقط حرف‌هاي مسوولان را منتشر مي‌كند. شما هم كه حرف ما را نمي‌نويسيد. اصلا براي‌تان مهم است كه ما در اين ماه‌ها چه وضعيتي را پشت سرگذاشته‌ايم. نمي‌شود كه شما هي بياييد نمك به زخم ما بپاشيد و برويد.
۰۹۱۳۰۰۰۳۲۱۷

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون