• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4023 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن

مديركل ورزش و جوانان خوزستان برنامه‌هاي اين اداره كل در دهه مبارك فجر را اعلام كرد

اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان به مناسبت گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي چندين رويداد ورزشي و فرهنگي را برگزار مي‌كند

افشين حيدري، مديركل ورزش و جوانان استان، با اشاره به برنامه‌هاي فرهنگي- ورزشي گراميداشت سي‌و‌نهمين سالگرد انقلاب اسلامي، اظهار كرد: اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان با همكاري هيات‌هاي ورزشي، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و سازمان‌هاي مردم‌نهاد جوانان، چندين برنامه را براي بخش‌هاي ورزشي، جوانان و فرهنگي پيش‌بيني كرده است.
وي گفت: از مهم‌ترين برنامه‌هاي ورزشي كه قرار است برگزار شود، مي‌توان به مسابقات بين‌المللي كاراته بانوان، شطرنج و جودو و همچنين مسابقات كشوري دوگانه بانوان، بدمينتون پيشكسوتان، ووشو، وزنه‌برداري، فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان، هفت‌سنگ بانوان، ميني‌بسكتبال، بولينگ و بيليارد نوجوانان، كاراته بانوان، اسكيت فري استايل، اسكيت‌برد و اگرسيو و كونگ‌فو رينگي اشاره كرد.
مديركل ورزش و جوانان خوزستان افزود: همايش پياده‌روي خانوادگي، جشنواره بازي‌هاي بومي و محلي، مسابقات فوتبال روستايي در قالب جام روستايي و جشنواره فرهنگي- ورزشي گل نرگس شهرستان بهبهان نيز در اين ايام به ميزباني شهرستان‌هاي استان خوزستان برگزار خواهد شد.
وي بيان كرد: همچنين برگزاري مسابقات استاني ورزش‌هاي همگاني و كوهپيمايي خانوادگي از جمله برنامه‌هاي تعيين شده براي اين ايام محسوب مي‌شوند.
حيدري غبارروبي مزار مطهر شهدا را از ديگر برنامه‌هاي اين اداره‌كل به مناسبت ايام دهه فجر برشمرد.
وي در ادامه به حضور پيشكسوتان، ورزشكاران، قهرمانان، مربيان، داوران، هيات‌هاي ورزشي، سازمان‌هاي مردم نهاد جوانان و مديران ورزشي در راهپيمايي ايام‌الله 22 بهمن اشاره كرد و گفت: جامعه ورزش و جوانان استان بي‌شك مانند هميشه در كنار ساير اقشار مردم حضوري گسترده و منسجم در راهپيمايي 22 بهمن ماه خواهد داشت.
وي همچنين از كلنگ‌زني بزرگ‌ترين و مجهزترين خانه وزنه‌برداري كشور در اهواز خبر داد و گفت: با توجه به استعداد و ظرفيت رشته وزنه‌برداري در خوزستان، در حاشيه مسابقات جام جهاني فجر در اهواز، كلنگ خانه وزنه‌برداري نيز به زمين زده خواهد شد.
وي بيان كرد: اين مجموعه بزرگ‌ترين و مجهزترين مجموعه وزنه‌برداري كشور خواهد شد كه قرار است طي 18 ماه ساخته شود و به بهره‌برداري برسد.
مديركل ورزش و جوانان خوزستان عنوان كرد: همان طور كه كلنگ دو خانه كشتي در شهرستان‌هاي انديمشك و ايذه به زمين زده شد تا شاهد رونق و پيشرفت هرچه بيشتر كشتي خوزستان در كشور باشيم، كلنگ خانه وزنه‌برداري نيز به زمين زده خواهد ‌شد تا خوزستان بيش از اين در وزنه‌برداري كشور مطرح شود.
وي افزود: اين خانه وزنه‌برداري ظرفيت ميزباني از اردوهاي تيم‌ملي و همچنين برگزاري مسابقات جهاني و بين‌المللي را خواهد داشت.
وي همچنين از سفر 50 رييس فدراسيون ورزشي براي بررسي وضعيت ورزش خوزستان به اهواز خبرداد و گفت: وزير محترم ورزش و جوانان با درخواست اينجانب براي حضور 50 رييس فدراسيون در اهواز جهت بررسي ورزش خوزستان در رشته‌هاي مختلف موافقت كرد كه براين اساس اين اقدام براي اولين‌بار است از سوي اداره كل ورزش و جوانان خوزستان در راستاي تقويت و بررسي وضعيت فعلي ورزش استان صورت مي‌گيرد. لازم به ذكر است در اين سفر، نشست مشترك وزارت ورزش و جوانان و روساي فدراسيون‌هاي ورزشي نيز در اهواز برگزار خواهد شد.
همچنين در حاشيه اين سفر، روساي فدراسيون‌هاي ورزشي از يكي از يادمان‌هاي شهداي خوزستان بازديد خواهند داشت.
روز گذشته نيز نشست هماهنگي سفر روساي فدراسيون‌ها به خوزستان با حضور مديركل دفتر مشترك فدراسيون‌هاي وزارت ورزش و جوانان و مديركل ورزش خوزستان در تهران برگزار شد.
همچنين مديركل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاري مسابقات وزنه‌برداري قهرماني كشور در اهواز خبر داد و گفت: اين مسابقات از روز چهارشنبه 18 بهمن ماه آغاز و به مدت سه روز در سالن شهداي وزنه‌برداري اهواز برگزار مي‌شود.
وي يادآور شد: بيش از 200 ورزشكار، مربي و سرپرست در اين مسابقات حضور دارند و تمام تمهيدات لازم براي برگزاري هرچه بهتر مسابقات صورت گرفته است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون