• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4023 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت:

به زودي اتفاقات زيرساختي خوبي در ورزش مناطق حاشيه‌نشين و كم‌برخوردار استان خواهد افتاد

 افشين حيدري در مراسم تجليل از پيشكسوتان و مدال‌آوران تيم‌هاي رزمي منطقه شش اهواز كه شامگاه گذشته (سه‌شنبه) در محل اداره كل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار كرد: با توجه به سياست‌هاي دولت در بحث محروميت‌زدايي و توجه به مناطق كم‌برخوردار و حاشيه‌نشين، اين مهم نيز در دستور كار ما قرار گرفت و هدفگذاري آن با كمك استاندار خوزستان كه خود فردي ورزش‌دوست و پرتلاش است، آغاز شد.
وي بيان كرد: مناطق حاشيه‌اي شايد كمتر ديده شده‌اند ولي سرشار از استعداد هستند كه جاي كار بسياري دارند. در برخي از اين مناطق نيز ساخت زمين‌هاي ورزشي را آغاز كرديم كه بخشي از آن محقق شده و براي بخش ديگر نيز تامين اعتبار شده است.
مديركل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان كرد: با توجه به جمعيتي كه منطقه ملاشيه دارد، استاندار خوزستان نيز اعتبار خوبي براي خريد زمين جهت احداث ورزشگاه به ما داده است و ان‌شاءالله به زودي در اين منطقه و ديگر مناطق اتفاقات خوبي خواهد افتاد. طرح‌هاي ديگري نيز در مناطق حاشيه‌اي و كم‌برخوردار در دست اقدام هستند كه به زودي محقق خواهند شد.
حيدري بيان كرد: خوزستان سرشار از استعداد است و مطمئنا با برنامه‌ريزي خوب، مي‌توانيم به موفقيت‌هاي خوبي دست پيدا كنيم. در حوزه جوانان نيز اقدامات خوبي انجام شده است و برنامه‌هاي فرهنگي خوبي براي جوانان در نظر گرفته‌ايم. مقام معظم رهبري نيز بارها در فرمايشات خود به انجام كارهاي فرهنگي تاكيد كرده‌اند.
وي گفت: ما از هيچ تلاشي در حوزه‌هاي جوانان و ورزش براي مناطق حاشيه‌نشين و كم‌برخوردار دريغ نخواهيم كرد و همين جا نيز اعلام مي‌كنم با توجه به اتفاقات خوبي كه دولت در بخش ارزش افزوده لحاظ كرده است، بخشي از اين اعتبارات براي مناطق حاشيه‌نشين و كم‌برخوردار صرف خواهد شد.
مديركل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه خاطرنشان كرد: در آينده نيز ميزبان چندين مسابقه بين‌المللي در خوزستان هستيم و اين افتخار را داريم كه براي اولين‌بار در فروردين 97 از مسابقات جام جهاني كشتي فرنگي 2018 ميزباني كنيم.
اين مسابقات در سطح بالا برگزار خواهد شد و از تمام كانال‌ها و شبكه‌هاي خبري دنيا نيز انعكاس خواهد يافت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون