• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4024 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ بهمن

الو... اعتماد

 سلام خسته نباشيد. موضوع مهمي را امروز شنيدم خواستم از مسوولان بانك آينده و بانك مركزي سوال كنم. به تازگي گفته شده كه اين بانك با مشكلات مالي مواجه شده و در آينده نزديك اين براي سپرده‌گذاران باعث دردسر خواهد شد. يكي از اين سپرده‌گذاران خود من هستم. از مسوولان ياد شده خواهش مي‌كنم هر چه زودتر ما را از نگراني درآوريد.
09120005815
 سلام خسته نباشيد. با توجه به سخنان مسوولان دولت و تاكسيراني نسبت به تبديل خودروهاي فرسوده چگونه است كه حداقل از آذرماه سال جاري پس از ثبت‌نام در دفاتر پيشخوان و عقد قرارداد با بانك‌ها جهت دريافت وام 20 ميليوني تاكسيراني جهت تحويل خودرو نو اقدامي صورت نگرفته و موضوع ديگر اينكه چرا تاكسيراني به اضافه كردن آورده نقدي به مبلغ وام اقدامي نمي‌كند چون پرداخت حدود شش و نيم ميليون وام خيلي زياد است.  09120007155
 به شهادت همه، تمام گرفتاري‌هاي اعتراض‌ها به علت سياست‌هاي غلط و بي‌‌عرضگي بانك مركزي بوده. بانك مركزي با دادن مجوز به شركت‌ها موجب گرفتاري در تمام بانك‌ها شده است. پول مردم برگشت مي‌خورد و موجب نارضايتي و تشويش مي‌شود. گمان كنم دستي سودجو در كار است.‌الله و اعلم.
عمومي 09120009585
 در بازار كشور اسلامي ايران لباس مناسب براي زنان با حجاب وجود ندارد. اگر كمي از بودجه فرهنگي را صرف طراحي و دوخت و توزيع شلوار، مانتو و روسري زيبا و برازنده و به قيمت مناسب شود، اثر آن را در جامعه مي‌بينيم. ولي اين بودجه صرف سازمان‌هاي بي‌فايده در قم مي‌شود كه پاسخگو هم نيستند.
 م. احساني 09150002986
از دولت انتظار داشتيم رفتار قاطعانه‌اي را با شركت سامسونگ كه منافع عجيب غريبي از بازار ايران كسب مي‌كند، داشته باشد. اينكه آقاي ظريف بگويند ديگر از موبايل سامسونگ‌شان استفاده نمي‌كنند، قطعا لرزه به تن سامسونگي‌ها نخواهد انداخت. بايد از مصرف‌كننده ايراني حمايت كنند. مصرف‌كننده‌اي كه سالانه ميلياردها تومان درآمد براي سامسونگ به همراه دارد. اما متاسفانه ما ايراني‌ها غريب و يتيم هستيم.
09350006347

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها