• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4026 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن

با همكاري مشترك خيرين، سازمان‌هاي مردم نهاد و دولت انجام شد

توزيع 1.800.000 بسته لوازم‌التحرير در مدارس كل كشور

گروه اجتماعي| مديرعامل موسسه خيريه مدرسه ساز جامعه ياوري فرهنگي، با اشاره به شكل‌گيري الگوي جديدي از فعاليت خيرين در حوزه آموزش و پرورش از توزيع بي‌سابقه يك ميليون و هشتصدهزار بسته لوازم‌التحرير در سراسر كشور خبر داد.

رضا درمان در اين باره گفت: براي اولين‌بار در پروژه مشتركي با مشاركت يك سازمان انتفاعي خصوصي يعني بانك آينده، يك سازمان مردم نهاد (جامعه ياوري) و يك دستگاه دولتي يعني سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس، يك تيم اجرايي توانست پروژه خيريه ملي را به سرانجام برساند.

مديرعامل موسسه خيريه مدرسه ساز جامعه ياوري فرهنگي ادامه داد: موضوع حمايت مردم در نقش خيرين سال‌هاست كه مورد توجه قرار دارد اما اين نوع تعامل مشترك بي‌سابقه بود كه طي آن بانك آينده در تعامل با موسسه جامعه ياوري فرهنگي توانست با توزيع يك ميليون و هشت صد هزار بسته لوازم‌التحرير در ميان دانش‌آموزان مقطع ابتدايي در مناطق كم‌برخوردار سراسر كشور به يك ركورد جديد در حوزه كمك به دانش‌آموزان دست پيدا كند.

به گفته درمان؛ آمار دانش‌آموزان مقطع ابتدايي در كل كشور حدود هفت ميليون نفر است و به عبارتي تقريبا 20 درصد از دانش‌آموزان مقطع ابتدايي كشور امسال در طرح اميد آينده لوازم‌التحرير دريافت كرده‌اند.

رضا درمان با اشاره به ساخت ۸ مدرسه و ۱ ورزشگاه چند منظوره در طرح اميد آينده در كنار توزيع اين بسته‌هاي لوازم‌التحرير، افزود: در مرحله نخست كه در مهرماه به انجام رسيد تعداد شانزده استان كشور كه عمدتا بيشترين نياز در آنها بوده است تحت پوشش قرار گرفت. در مرحله دوم اما تمام سي و يك استان كشور تحت پوشش توزيع اين لوازم‌التحرير قرار گرفت. به عبارتي اين لوازم‌التحرير بدون استثنا در تمام استان‌ها توزيع شده است. در اين توزيع سعي كرديم تا دانش‌آموزان مناطق عشايري، حاشيه‌نشين‌ها در شهرهاي بزرگ و نيز روستاهاي دورافتاده مورد توجه ويژه قرار گيرند.

مديرعامل موسسه خيريه مدرسه ساز جامعه ياوري فرهنگي با اشاره به اينكه در هر دو مرحله اجراي اين پروژه، هماهنگي و تعامل نزديكي با سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس داشته‌ايم، گفت: اين سازمان متولي ساخت مدارس در سراسر كشور بوده و شبكه گسترده‌اي در تمام استان‌ها، شهرستان‌ها و بخش‌ها دارد كه در اين پروژه و ساير پروژه‌هاي خيرين صددرصد با ما همكاري مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون