• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4026 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن

الو... اعتماد

هواشناسي اعلام كرده كه از روز سه‌شنبه، هوا دوباره بارندگي است و احتمال بارش برف هم مي‌رود. از همين الان نگرانيم. نگران اينكه اگر قرار باشد بازهم مثل دفعه قبل شاهد هرج و مرج باشيم، چه بايد بكنيم؟ شهرداري و ساير نهادها نوشته‌اند براي رويارويي با اين پديده آماده‌اند‌! ‌اميدوارم همين‌طور باشد چون واقعا اگر قرارباشد با يك بارش برف دوباره شهر به هم بريزد، كار و زندگي مردم هم به هم خواهد ريخت. حقيقتا تا كي بايد درگير چنين مسائلي باشيم؟

02155600021

مي‌خواهم از وزير آموزش و پرورش و مسوولان مربوطه سوال كنم كه اين چه دستور‌العملي است كه به آموزشگاه‌هاي آزاد زبان انگليسي داده‌ايد؟ طبق دستورالعمل شما، بايد ساختمان كلاس‌هاي پسران و دختران جدا از هم باشد. به همين دليل خيلي از موسساتي كه توان مالي چنداني ندارند و نمي‌توانند دو ساختمان مجزا داشته باشند، مجبور شده‌اند دوره‌هاي خود را تعطيل كنند و همه بچه‌هايي كه در آنجا انگليسي مي‌خواندند، سرگردان شوند. چرا مسوولان بدون درنظر گرفتن عواقب تصميماتي كه مي‌گيرند، حكم صادر مي‌كنند و دستورالعمل مي‌دهند؟ رها از تهران

09120005253

چرا كسي جلوي تخريب باغ‌ها را نمي‌گيرد؟ تقريبا هر كجا باغي در تهران ديده مي‌شود، مالكش مي‌خواهد درختان آن را خشك كند و باغ را بكوبد و برجي در آن علم كند. ديگر چيزي براي تهران باقي نمانده است!

09390001063

الان دوباره طب سنتي و مداواهاي سنتي رواج پيدا كرده است. ولي به نظر مي‌رسد هيچ نظارتي روي چگونگي عملكرد آنها و به‌خصوص فروش دارو توسط آنها نيست. مي‌خواهم بدانم چه سازمان و نهادي عهده‌دار اين مسووليت است؟

09120001869

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون