• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4036 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ اسفند

الو... اعتماد

پاسخ روابط عمومي مترو به الو اعتماد:

«به دنبال درج پيام تلفني يكي از هموطنان و درخواست وي براي رايگان شدن بليت مترو و اتوبوس، روابط عمومي شركت مترو تهران طي نامه‌اي در پاسخ به اين خواننده روزنامه «اعتماد» نوشته است: به اطلاع مي‌رساند، استفاده بليت رايگان يا تخفيف‌دار، مخصوص اقشار خاصي است كه طي مصوبه نظام يكپارچه بليت الكترونيك حمل و نقل عمومي، از سوي شوراي شهر تهران، تعيين و ابلاغ گرديده و سربازان گرامي مشمول اين مصوبه نيستند.»

 

با سلام و خسته نباشيد. خانه ما در خيابان مرزداران تهران- اطاعتي شمالي است. يك طرف كوچه ما و درست رو به روي خانه‌مان يك تپه خاكي وجود دارد كه محل تجمع زباله‌گردها شده است. اين افراد زباله‌هاي‌شان را به آنجا مي‌آورند و جمع مي‌كنند و بعضا شب را آنجا به صبح مي‌رسانند. علاوه بر اينكه وجود اين زباله‌ها باعث آلودگي اين فضا شده است، متاسفانه اندكي احساس ناامني به ما مي‌دهد. براي شهرداري كاري دارد اين فضا را مسطح كند و با كاشتن چند درخت از اين تجمع جلوگيري كند؟ كاشتن چند نهال درخت كه حتي خود ما حاضر به انجامش هستيم، چه هزينه و انرژي‌اي مي‌خواهد؟ كافي است يك كاميون بيايد و فقط اين زمين را مسطح كند و خاك‌هاي اضافه را خالي كند. آيا انجام اين كار هم سخت است؟ خواهش مي‌كنم براي افزايش امنيت و آسايش مردم اين كوچه اين كار را در اسرع وقت انجام دهيد.

09360002935

 

تشكر مي‌كنم از اداره برق تهران كه كابل‌هاي هوايي را زميني كرده است.

091200002951

گروهي در ظاهر گلفروشي و دستفروشي به ميدان توحيد مي‌آيند اما سرتيمي دارند كه از طريق اين افراد مواد توزيع مي‌كند. روزهاي تعطيل اين فرد در كوچه‌هاي اطراف ميدان مي‌نشيند و مواد را دسته‌بندي مي‌كند. پليس تا به حال متوجه اين افراد نشده است؟

09120008241

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون