• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4042 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۴ اسفند

با احكام فرمانده معظم كل قوا صورت گرفت

انتصاب نماينده ولي فقيه درسپاه و رييس دفتر عقيدتي فرماندهي كل قوا

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده معظم كل قوا، در احكام جداگانه‌اي حجت‌الاسلام حاج شيخ عبدالله حاج صادقي را به سمت نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و حجت‌الاسلام حاج شيخ علي سعيدي را به سمت رييس دفتر عقيدتي- سياسي فرماندهي كل قوا منصوب كردند.

متن احكام فرمانده معظم كل قوا به اين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

جناب حجت‌الاسلام آقاي حاج شيخ عبدالله حاج صادقي (دامت افاضاته) نظر به پايان ماموريت جناب حجت‌الاسلام آقاي حاج شيخ علي سعيدي و تعهد و شايستگي و تجارب ارزنده، جناب‌عالي را به سمت نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منصوب مي‌نمايم. ارتقاء معنويت و بصيرت ديني و تقويت روحيه جهادي و انقلابي آحاد فرماندهان و پاسداران و بسيجيان و خانواده‌هاي آنان با بهره‌گيري از حوزه‌هاي علميه و استفاده از روحانيون عالم و عامل و اثرگذار، هماهنگ با سياست‌هاي ابلاغي و تعامل ‌هم‌افزا با فرماندهي كل سپاه مورد انتظار است. از زحمات و تلاش‌هاي ارزشمند حجت‌الاسلام آقاي حاج شيخ علي سعيدي در طول اين مسووليت تشكر مي‌كنم.

توفيق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سيد علي خامنه‌اي

۱۳ اسفند ۱۳۹۶

بسم‌الله الرحمن الرحيم

جناب حجت‌الاسلام آقاي حاج شيخ علي سعيدي (دامت افاضاته) با تشكر و قدرداني از تلاش‌هاي خالصانه و ارزشمند جناب حجت‌الاسلام آقاي حاج شيخ غلامرضا صفايي در طول خدمت، نظر به تعهد و شايستگي و تجارب ارزنده؛ جناب‌عالي را به سمت رييس دفتر عقيدتي- سياسي فرماندهي كل قوا منصوب مي‌نمايم.

ارتقاي سطح آمادگي‌هاي معنوي و بصيرت ديني فرماندهان و آحاد كاركنان نيروهاي مسلح و خانواده‌هاي آنان با استفاده حداكثري از ظرفيت نمايندگي ولي فقيه در سپاه و سازمان‌هاي عقيدتي- سياسي در نيروهاي مسلح از طريق سياستگذاري، هماهنگي و نظارت و تعامل نزديك و هم‌افزا با ستاد كل مورد انتظار است.

توفيق همگان را از خداوند مسئلت دارم.

سيد علي خامنه‌اي

۱۳ اسفند ۱۳۹۶

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون