• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4048 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ اسفند

سانحه براي هواپيماي تركيه در آسمان ايران

«بمبارديه» در زاگرس سقوط كرد

گروه اجتماعي| در فاصله كمتر از يك ماه دومين هواپيما هم در كوه‌هاي زاگرس سقوط كرد. روز يكشنبه يك فروند هواپيما كه از شارجه در امارات متحده عربي عازم استانبول تركيه بود در حوالي شهركرد از صفحه رادار خارج شد و ساعتي بعد شعله‌هاي آتش در منطقه جرجستان حكايت از سقوط اين هواپيما داشت.

به گزارش ايسنا، حسن رضايي‌فر، سرپرست دفتر بررسي سوانح سازمان هواپيمايي اعلام كرد: بر اساس گزارش‌هاي ابتدايي هواپيماي سقوط كرده از نوع CL۶۰ شركت هواپيماساز بمبارديه بوده كه در حوالي شهركرد سقوط
كرده است. به گفته وي بر اساس قواعد بين‌المللي با توجه به اينكه سقوط اين هواپيما در خاك ايران بوده، بررسي‌هاي ابتدايي و پيگيري علت اين حادثه از سوي سازمان هواپيمايي ايران انجام خواهد شد؛ هرچند اين هواپيما رسما رجيستري تركيه را داشته است. همچنين جمعيت هلال‌احمر يكشنبه عصر حوالي ساعت هفت بعدازظهر اعلام كرد امدادگران هلال‌احمر حدود چهار ساعت پياده راه دارند تا به محل سقوط هواپيما در روستاي دورك اناري برسند و باران شديدي هم در حال باريدن است. گفتني است همه‌سرنشينان هواپيماي بمبارديه زن بودند. 29 بهمن ماه امسال هم يك هواپيماي ‌اي‌تي‌آر متعلق به شركت هواپيمايي آسمان كه از تهران عازم ياسوج بود در حوالي سميرم پس از اصابت به كوه دنا سقوط كرده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون