• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4053 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۷ اسفند

پيشخوان

اميدواري به رفع حصر در روزهاي پاياني اسفند

قاسم ميرزايي نكو، ‌عضو كميته رفع حصر مجلس شوراي اسلامي گفته كه همچنان به رفع حصر اميدوار است. عضو شوراي مركزي فراكسيون اميد درباره احتمال خلف وعده براي تحقق رفع حصر عنوان كرد« در گفت‌وگوهايي كه داشته‌ايم پيمان و قول و قرارهايي گذاشته‌ايم. قرار است كه اين قول و قرارها انجام شود و من فكر مي‌كنم تابه‌حال ما براساس مذاكراتي كه داشته‌ايم اين كار را انجام داده‌ايم، ان‌شاءالله آنها هم به وعده‌اي كه داده‌اند عمل كنند.»

او در پاسخ به اين سوال كه با توجه به سپري شدن روزهاي پاياني سال آيا امكان رفع حصر وجود دارد، ‌پاسخ داد: «بله، ما هم اميدواريم كه شب عيد خانواده‌ها بتوانند بروند و يكديگر را ببينند.»

او همچنين تاكيد كرد: «به‌هرحال براساس روابط و جلساتي كه كميته پيگيري كرده است، اميدواريم كه جواب كميته را زودتر بدهند و نگذارند براي سال 97 و تلخي‌هايي كه مي‌تواند در سال 97 به وجود آيد.» اعتمادآنلاين

 

مشورت با كارگزاران حق طبيعي نجفي است

محمد نعيمي پور، عضو شوراي مركزي حزب اتحاد ملت چندي پيش مدعي شده بود: «اخيرا افراد موثر حزب كارگزاران سازندگي به منزل آقاي نجفي رفته و در آنجا بحث‌هاي مختلفي مطرح شده است. در آنجا هم بزرگان حزب كارگزاران، معتقد بودند كه آقاي نجفي بايد كناره‌گيري كند. معتقدم بايد محتواي اين جلسه براي همه ملت روشن شود، اينكه چرا اين حرف زده شده است.»

عبدالله ناصري درباره اين اظهارات و ادعاي جلسه اعضاي ارشد حزب كارگزاران در منزل نجفي و توصيه به او براي استعفا، گفت: «از جلسه‌اي كه آقاي نعيمي‌پور به آن اشاره كرده‌اند خبري ندارم. بنده فقط از جلسه روز قبل از علني شدن استعفاي آقاي نجفي، خبر دارم كه آن هم جلسه بين دو تن از اعضاي شوراي شهر با آقاي نجفي و جهانگيري برگزار و طرح موضوع شده بود، نه با اعضاي حزب كارگزاران.»

ناصري در پاسخ به سوالي درمورد مشورت نجفي با احزاب مختلف اصلاح‌طلب درمورد مسائل مختلف و اينكه اعتمادسازي براي چنين مشورتي بايد از سوي احزاب انجام بگيرد يا به عكس، گفت: «درمورد استعفا و قانع كردن جامعه حتما بايد مشورت صورت بگيرد. ولي اين حق همه است كه فارغ از سياسي‌كاري و سياست‌بازي، با حزبي كه به آن تعلق دارند مشورت كنند.» او توضيح داد: «البته آقاي نجفي اگرچه جبهه، جناح و خط او مشخص است اما از سياسي‌كاري و سياست‌بازي مبراست و خود ايشان هم اعلام كرده بود پس از ورود به شهرداري اين جامه را از تن به درآورده.» عضو شوراي مشورتي اصلاح‌طلبان ادامه داد: «آقاي نجفي اگرچه از حزب كارگزاران بيرون آمده اما به‌طور طبيعي علقه سياسي و تشكيلاتي خود را از دست نداده و منطقي نيست كه از او بخواهيم مشورت با كارگزاران را انجام ندهد. اين حق سياسي و تشكيلاتي اوست.» انتخاب

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون