• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4099 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۷ خرداد

فضاي مجازي

اولين آبستراكسيون

«اولين آبستراكسيون (نصاب‌شكني) در كميسيون #امنيت_ملي در دوره دهم #مجلس توسط مخالفان #برجام امروز در لحظه راي‌گيري براي كنوانسيون مقابله با تامين مالي #تروريسم با #آبستراكسيون پنج نفر از اعضا راي‌گيري انجام نگرفت؛ ۱۴ عضو آماده اعلام راي مثبت به كنوانسيون بودند و ۴ عضو هم غايب.» عليرضا رحيمي، نماينده مجلس در توييتر خود از نخستين آبستراكسيون مجلس دهم خبر داد. ماجرا از آن قرار است كه هنگام راي‌گيري براي كنوانسيون مقابله با تامين مالي تروريسم، 5 نفر از اعضا جلسه را ترك كرده‌اند تا راي‌گيري صورت نگيرد.

جوانان جايگزين بازنشستگان مي‌شوند

«جزييات طرح ممنوعيت به‌كارگيري #بازنشستگان در كميسيون اجتماعي بررسي مي‌شود. نمايندگان مردم در تلاشند جوانان با سازوكار عادلانه، جايگزين بازنشسته‌ها شوند. بايد از تجربيات آنان در قالب كانون‌هاي بازنشستگي و نه در مناصب رسمي استفاده شود.» محمدرضا بادامچي، عضو كميسيون اجتماعي مجلس خبر از بررسي جزييات طرح منع به كار‌گيري بازنشستگان داد. كليات طرح منع به كار‌گيري بازنشستگان روز چهارشنبه در صحن علني مجلس به تصويب رسيد اما جزييات آن براي بررسي بيشتر به كميسيون اجتماعي ارجاع داده شد.

«سناريوي نفوذ» به روايت رمضان‌زاده

«كشور نيازمند همدلي در تمام سطوح است. اهانت به مردم سيستان و بلوچستان توسط خبرنگار مشهور صدا و سيما و اهانت به مقدسات اهل سنت توسط ديگري بخشي از سناريوي نفوذي‌هاست.» عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوي دولت اصلاحات نسبت به انتشار خبري دروغ توسط خبرنگار صداوسيما واكنش نشان داد. چند روز پيش يكي از خبرنگاران صداوسيما با انتشار عكسي مدعي شد تعدادي از مردم استان سيستان‌وبلوچستان به دليل فقر از گوشت گربه استفاده مي‌كنند. ادعايي كه به سرعت تكذيب شد. رمضان‌زاده اين اتفاق را در كنار تصاوير منتشرشده از اهانت يك استاد دانشگاه آزاد به اعتقادات اهل سنت قرار داده و آن را بخشي از سناريوي نفوذي‌ها معرفي كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون