• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4118 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۴ تير

ما بايد اعتمادبه‌نفس داشته باشيم

سهيل سراييان

مسافران جام جهاني اين روزها، لحظات متفاوتي را تجربه مي‌كنند. لهستاني‌ها و تونسي‌ها اشك ريختند. اما بلژيكي‌ها خوشحال بودند و تا صبح در خيابان‌ها شادي مي‌كردند. عده‌اي هم بايد بليت برگشت به كشورهاي شان را تاييد و با روسيه خداحافظي كنند. اما در اين ميان روس‌ها دل‌شان نمي‌خواهد كه جام جهاني تمام شود. انگاري تازه متوجه شده‌اند كه چقدر خوب است شهر يا كشورت توريستي باشد.

اكثر مردم كشورهاي مختلف از ميزباني روسيه راضي هستند. ايراني‌ها امروز همه به سارانسك مي‌رسند. در چند روز گذشته با هر كسي كه حرف مي‌زنم مي‌گويند تيم ايران خيلي خوب است و مي‌تواند پرتغال را شكست دهد. هر جا كه مي‌روم از تيم ملي تعريف مي‌كنند.

بايد تيم خودمان را باور كنيم. وقتي خارجي‌ها باور دارند ما بايد بيشتر از هميشه از تيم ملي حمايت كنيم و براي يك‌بار هم كه شده محكم بگوييم كه ما پرتغال را مي‌بريم.

تقريبا در طول تمام اين سال‌ها متوجه تنها تفاوتي كه ميان خودمان و خارجي‌ها شده‌ام درباره اعتماد به نفس است. ما بايد اعتمادبه‌نفس داشته باشيم. طرفداران ايراني تا همين جاي كار هم شهرت جهاني پيدا كرده‌اند.

طرفداراني كه نزديك به دو سه هفته با هزينه‌هاي زياد از تيم ملي حمايت كرده‌اند. همه اميدواريم كه امروز در سارانسك روز ما باشد. همه در و ديوار شهر رنگ پرچم ايران و پرتغال را دارد. خيلي از طرفداران رونالدو هم دوست دارند ايران تيمي باشد كه به مرحله بعدي صعود مي‌كند. يادداشت بعدي را با خبر صعود مي‌نويسم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون