• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4135 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۵ تير

بنگاه‌ها

تحويل تمامي خودروهاي پژو 2008

مديرعامل شركت ايكاپ اعلام كرد: تمامي خودروهاي 2008 ثبت نام شده در برنامه پيش‌فروش به مشتريان تحويل داده مي‌شود. به گزارش ايكو پرس، محمدرضا معتمد، مدير شركت ايكاپ ضمن عذرخواهي از مشتريان 2008 به دليل ديركرد در تحويل خودروهاي ثبت نامي تاكيد كرد: اين شركت متعهد به تحويل تمامي خودروهاي 2008 ثبت نام شده است و مشتريان نگراني درباره توليد و تحويل محصول نداشته باشند. وي افزود: به منظور پاسخگويي مناسب‌تر، مشتريان مي‌توانند ضمن استفاده از كانال‌هاي قبلي تماس در خصوص سوالات حضوري به محل مديريت ارتباط با مشتريان ايكاپ تقاطع يادگار امام و خيابان آزادي مراجعه كنند.

 

ايرانول از روغن موتورهايي با بالاترين سطح كيفي رونمايي كرد

مراسم رونمايي از چهار محصول جديد ايرانول با بالاترين سطح كيفي (سوپررونيا، سوپررونيا هيبريدي، سوپر رويال و سينتيوم) داراي تاييديه بنز و رنو در هتل هماي تهران، برگزار شد. به گزارش روابط عمومي و تبليغات شركت نفت ايرانول، دراين مراسم كه با شكوه خاص در شب ولادت حضرت معصومه (س) و با حضور مهندس مخدومي مديرعامل تاپيكو، آقايان چگيني مديرحراست شستا، خسروي عضو هيات‌مديره تاپيكو و معاون اداري و مالي صندوق سرمايه‌گذاري سازمان بازنشستگي برگزار شد، از چهار محصول جديد ايرانول رونمايي شد. مهندس عيسي اسحاقي مديرعامل شركت نفت ايرانول در اين مراسم طي سخناني، گفت: چهار محصول جديد ايرانول داراي بالاترين سطح كيفي روز دنيا است كه روغن موتور سوپر رونيا با سطح كيفي SN5و گريد W30 مناسب براي تمامي خودروهاي خارجي در ايران، سوپر رونيا هيبريدي كه براي نخستين‌بار توليد شده و داراي سطح كيفي SN0 و گرانروي W20 است مناسب براي تمامي خودروهاي هيبريدي، سوپر رويال با سطح كيفي SM5 و گريد W40 كه حتي براي ون‌هاي ديزلي نيز مناسب است و سينتيوم محصول مشترك ايرانول و پتروناس با سطح كيفي SN5 و گرانروي W30 است كه عرضه شده است.

وي تاكيدكرد: خوشحالم كه در سال حمايت از كالاي ايراني چهار محصول با كيفيت را به بازار عرضه خواهيم كرد تا از خروج ارز براي واردات روغن موتور جلوگيري شود و تمامي خودروهاي وارداتي و هيبريدي مي‌توانند روغن خود را با كيفيت همسطح روغن‌هاي مشابه خارجي و حدود 40 درصد قيمت كمتر تامين كنند.

شكسته شدن ركورد توليد و فروش پتروشيمي جم

پتروشيمي جم ركورد بيشترين ميزان توليد و فروش محصولات خود را از ابتداي راه‌اندازي تاكنون به ثبت رساند. به گزارش روابط‌عمومي پتروشيمي جم، اين شركت با داشتن 5 واحد توليدي الفين، پلي‌اتيلن سنگين، پلي‌اتيلن خطي، بوتادين، بوتن-1 ضمن ايفاي نقش برجسته در تكميل زنجيره ارزش پتروشيمي‌هاي منطقه ويژه اقتصادي پارس جنوبي توانسته سهم خود را در بازارهاي منطقه و جهان كسب و مورد توجه بازيگران اصلي صنعت پتروشيمي قرار گيرد. بنا براين گزارش، دستيابي به ركورد بيشترين ميزان توليد و فروش محصولات پتروشيمي طي سه سال گذشته با ميانگين توليدات كل مجموعه طي سال‌هاي 94 تا96 در مقايسه با ميانگين سال‌هاي 91 تا 93 با افزايش 674، 280 تن (معادل 35%) و ميانگين فروش مجتمع طي سال‌هاي 94تا96 در مقايسه با ميانگين سال‌هاي 91 تا 93 افزايش 317.000 تن (معادل 22%) را نشان مي‌دهد.

انتشار ترازنامه و صورت‌هاي سود و زيان بانك مهر ايران

ترازنامه و صورت‌هاي سود و زيان بانك قرض‌الحسنه مهر ايران براي سال مالي منتهي به پايان اسفند ماه ۱۳۹۶، در راستاي سياست‌هاي ارتقاي شفافيت مالي، رعايت قوانين و دستورالعمل‌هاي ابلاغي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران، منتشر شد. به گزارش روابط عمومي بانك قرض الحسنه مهرايران، بر اين اساس، با استقبال هموطنان از سبد محصولات بانك و كسب رضايت حداكثري مشتريان از خدمات و طرح‌هاي تسهيلاتي ارايه شده، منابع بانك نسبت به سال ۹۵ نزديك به ۸۳ درصد رشد داشته و تسهيلات پرداختي نيز نسبت به مدت مشابه با ۷۶ درصد افزايش مواجه بوده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون