• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4141 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

بنگاه‌ها

شفافيت مالي سرلوحه فعاليت‌ سايپا

محسن جهرودي، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در جريان برگزاري مجمع عمومي عادي سالانه گفت: بناي گروه سايپا بر شفافيت است و هرگز از موضوع شفافيت فاصله نخواهد گرفت. تنها از طريق توليد به‌دنبال ارتقاي كارنامه فعاليت مالي و اقتصادي خود هستيم. از ابتداي سال جاري ستاد تدابير ويژه در سايپا تشكيل شده و براي مقابله با تحريم‌ها برنامه‌ريزي‌هاي لازم صورت گرفته است. ما با برنامه‌ريزي به مقابله با تحريم‌ها خواهيم رفت و در اين‌خصوص تا پايان سال مواد و قطعات CKD و ساير مايحتاج توليدي خود را فراهم كرده‌ايم.

واكنش سايپا به تبليغات ايرانسل

چهار سال پيش كمپيني با نام «نخريدن خودرو صفر» باعث شد براي مدتي به صنعت خودروسازي كشورمان و ساير صنايع وابسته به آن لطمه وارد شود و خودروسازان خارجي بتوانند روي اين موج سوار شده و از اين فرصت منتفع شوند. سرانجام اين كمپين با برنامه‌ريزي اصولي خودروسازان داخلي به شكست انجاميد. حالا در سال 97 و در شرايطي كه صنعت خودروسازي و قطعه‌سازي با مشكلات متعددي دست و پنجه نرم مي‌كند، زمزمه‌هاي تصميمات احساسي مشابه 4 سال پيش به گوش مي‌رسد و استفاده ابزاري از اين موارد در تبليغات شركت‌ها، مي‌تواند در شرايط حساس كنوني تيشه به ريشه دومين صنعت بزرگ كشور بزند. شركت ايرانسل به عنوان يكي از اپراتورهاي تلفن همراه از شعار «فعلا ماشين نخريد، سيم‌كارت بخريد» در تبليغات خود استفاده كرده؛ شعاري كه مي‌تواند شائبه‌هايي در چنين شرايطي ايجاد كند. در همين راستا، مجتبي نظري معاون ارتباطات گروه خودروسازي سايپا به معاون بازاريابي شركت ايرانسل نامه‌اي ارسال كرده تا در اسرع وقت از ترويج چنين شعارهايي در سطح كشور جلوگيري شود. كمبود قطعات خودروهاي CKD و نوسانات غيرقابل پيش‌بيني قيمت ارز در بازار، همه دست به دست هم داده‌اند تا قيمت‌گذاري خودرو از مسير طبيعي خود خارج شده و مصرف‌كننده نهايي دچار سردرگمي شود.

تصويب عملكرد سال 96 پارسيان

مجمع عمومي عادي سالانه بانك پارسيان براي رسيدگي به عملكرد دوره مالي منتهي به 29 اسفند 1396 صبح روز يكشنبه، 31 تيرماه 1397درسالن اجتماعات پژوهشگاه نيرو و با حضور بيش از 83 درصد سهامداران برگزار شد. در ابتدا، متن پيام هيات‌مديره به سهامداران براي جمع حاضر قرائت شد. كورش پرويزيان، مديرعامل بانك، گزارش مستدل و مبسوطي ازعملكرد بانك در سال 96 را براي حاضران ارايه كرد. در اين مجمع، سهامداران پس از استماع گزارش هيات‌مديره و بازرس قانوني درخصوص عملكرد سال مالي منتهي به 29/12/1396 با اكثريت آرا به تصويب صورت‌هاي مالي اين بانك راي مثبت دادند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون