• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4141 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

خبر

عرضه بسته تشويقي عوارض خودرو به مناسبت دهه كرامت

قدرت‌الله نوروزي، شهردار اصفهان گفت: «در دهه كرامت آيين بهره‌برداري رسمي از طرح‌هاي توسعه حمل و نقل شهر اصفهان با هزينه‌اي بالغ بر 377 ميليارد ريال برگزار مي‌شود. 50 دستگاه اتوبوس جديد و 30 دستگاه اتوبوس بهسازي شده در هفته آينده در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت. در هفته آينده هشت خط جديد اتوبوسراني در سطح شهر اصفهان نيز به صورت رسمي به بهره‌برداري مي‌رسد. به مناسبت دهه كرامت بسته تشويقي پرداخت عوارض خودرو از يكم تيرماه آغاز و تا ۳۱ شهريورماه در اصفهان ارايه مي‌شود. شهروندان مي‌توانند با مراجعه به يكي از شهرداري‌هاي مناطق ۱۵ گانه با پرداخت عوارض خودرو از اين طرح استفاده كنند.»

 

 

برخورد با هرگونه عملكردي كه به نارضايتي شهروندان بينجامد

محمدرضا احمدي‌نژاد، سرپرست شهرداري كرج گفت: «هرگونه تعلل در انجام كار قانوني مراجعين، موكول كردن بي‌دليل امور به روزهاي ديگر، برخوردهاي خشن يا به دور از آداب اداري و ايجاد نارضايتي در مردم تخلف محسوب شده و در صورت عدم رعايت آن براي مدير، كارشناس يا كارمند نمره منفي در نظر گرفته مي‌شود.»

محمدرضا احمدي‌نژاد با تصريح بر اينكه مسووليت سازماني به نام شهرداري به حكم قانون و وظيفه خدمت رساني به شهروندان و تكريم ارباب رجوعان است، هر گونه تعدي از اين وظيفه و مسووليت را موجب حرمان حقِ مخاطبان و تضييع حقوق آنان دانست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون