• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4155 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ مرداد

بنگاه‌ها

بيمه ايران بدهي ۱۰۰۰ ميلياردي به وزارت بهداشت را تسويه كرد

معاون توسعه مديريت و منابع شركت سهامي بيمه ايران گفت: بيمه ايران همه بدهي خود به وزارت بهداشت را پرداخت كرد.

محمدمهدي اعلايي خاطرنشان كرد: با حسن تعامل ميان بيمه ايران و وزارت بهداشت حدود هزار ميليارد تومان حساب في‌ما‌بين طرفين از بابت ۱۰ درصد حق بيمه شخص ثالث و سرنشين كه بر اساس قانون بايد براي پذيرش رايگان مصدومان تصادفات رانندگي به وزارت بهداشت پرداخت شود تسويه شد.

معاون توسعه مديريت و منابع شركت سهامي بيمه ايران گفت: حمايت از خدمت‌رساني مناسب و مطلوب بخش بهداشت و درمان كشور به مردم را از اولويت‌هاي خود مي‌دانيم و در زمان حاضر نه از بابت سهم 10 درصدي از حق بيمه شخص ثالث و نه از بابت هزينه‌هاي ديگر تشخيصي و درماني تحت پوشش بيمه‌هاي درمان تكميلي، بدهي قابل توجه غيرجاري به مراجع درماني نداريم.

اعلايي افزود: ايجاد اين بدهي به وزارت بهداشت ناشي از مطالبات كلان بيمه ايران از چند دستگاه دولتي به دليل نپرداختن حق بيمه درمان تكميلي از سوي آنها بود كه بخشي از اين مطالبات خوشبختانه با حمايت قابل تقدير سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادي و دارايي دريافت شد.

معاون توسعه مديريت و منابع بيمه ايران گفت: بيمه ايران يكي از سرمايه‌هاي پر افتخار و ارزشمند مردم ايران است كه اكثر مردم ايران آن شرا به عنوان پشتوانه روزهاي سخت خود انتخاب مي‌كنند و همه مديران و كاركنان بيمه ايران خود را موظف و مكلف به صيانت از ارزش معنوي و مادي اين دارايي بزرگ مردم ايران مي‌دانند و اين امر مستلزم عمل درست و به موقع به تعهدات بيمه ايران به بيمه‌گزاران است كه به لطف خدا تاكنون اين گونه بوده است.

 

حضور مباركه‌اي‌ها در مسابقات قرآن كريم

سي‌امين دور مسابقات قرآن كريم شركت فولاد مباركه با حضور ۶۱۰۰ نفر از كاركنان و خانواده‌هاي اين شركت روز جمعه ۵ مردادماه در اردوگاه شهيد بهشتي باغ ابريشم برگزار شد.

در جريان برگزاري اين مسابقات كه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خانواده بزرگ فولاد مباركه در دو بخش آقايان و بانوان در فضايي عرفاني خوشه‌چين معرفت از درگاه الهي بودند، حجت‌الاسلام موسوي لارگاني نماينده مردم فلاورجان در مجلس شوراي اسلامي، ضمن ديدار با متسابقين حاضر در اين همايش بزرگ قرآني و با ابراز خرسندي از برگزاري چنين مسابقاتي گفت: فولاد مباركه سرآمد صنايع كشور در اجراي مسووليت اجتماعي است. وي اظهار كرد: در درجه نخست لازم مي‌دانم از شركت فولاد مباركه كه‌ در مباحث فرهنگي ازجمله برگزاري گسترده مسابقات قرآني فعاليت‌هاي چشمگيري داشته است، قدرداني كنم. وي تصريح كرد: اينكه چنين جمعيتي را كه متشكل از قشرها و سنين متفاوت هستند در اين همايش در كنار هم مشاهده مي‌كنيم، واقعا كم سابقه و شگفت‌انگيز است.

سيد ناصر موسوي لارگاني با بيان اينكه فولاد مباركه باب خيري براي گرايش مردم به سمت آگاهي و قرائت قرآن شده است، به توجه هرچه بيشتر به قرآن و آموزه‌هاي آن تاكيد كرد و افزود: رهبر معظم انقلاب بارها در بيانات خود مسوولان فرهنگي و مديران كشور را به مسائل فرهنگي و به ويژه ترويج فرهنگ قرآني توصيه كرده‌اند. وي تاكيد كرد: برگزاري مسابقات قرآن و ترويج كتابخواني در تفكر، سطح آگاهي، زندگي افراد، رفتار، معنويت و آرامش آنها تاثير بسزايي دارد و اميد است شركت فولاد مباركه بتواند در عرصه فرهنگي نيز در بين صنايع همچون حوزه توليد و اشتغالزايي پيشتاز باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون