• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4198 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۱ مهر

ليگ قهرمانان اروپا

به استقبال شب دوم از هفته دوم

امشب دومين شب هفته دوم ليگ قهرمانان است و بعد از يك شب فوتبالي فوق‌العاده و پرهيجان، آماده مي‌شويم تا بازي‌هاي اين هفته را ببينيم. امشب شايد حتي از شب گذشته هم جذاب‌تر باشد و بازي‌هاي بزرگ‌تري را ببينيم. چهار گروه ابتدايي امشب بازي دارند و تيم‌هاي گروه مرگ كه سرگروهش بارسلوناست هم امشب بايد به ميدان بروند. با ما همراه باشيد تا ببينيم در مهم‌ترين بازي‌هاي امشب چه خبر است.

تاتنهام - بارسلونا

از نظر تهيه‌كنندگان شبكه سه سيما مهم‌ترين بازي امشب ديدار دو تيم تاتنهام و بارسلونا است كه قرار است ساعت 30: 22 از اين شبكه پخش بشود. انصافا هم جذاب‌ترين بازي هفته قطعا همين مسابقه است. دو تيم در بازي قبلي به تعدادي از ستارگانش بازي نداده بودند و بارسلونا حتي دو امتياز ليگ را به خاطر اين اتفاق از دست داد. ناكامي در اين مسابقه مي‌تواند براي والورده گران تمام شود و با موج سنگيني از انتقادات روبه‌رو شود. از سوي ديگر تاتنهام اوضاع خوبي ندارد و پوچتينو هنوز نتوانسته به خوبي سال‌هاي قبل تيمش را يك دست و منظم نگه دارد و در اين بازي مشكلات بسيار زيادي پيش روي اوست. حساب رسمي تاتنهام در توييتر روز پيش رسما تاييد كرد كه اريكسن، موسي دمبله، فرتونگن، دله علي و سرژ اوريه همگي به دليل مصدوميت تا بعد از وقفه بازي‌هاي ملي به ميادين باز نخواهند گشت و بازي حساس امشب را از دست مي‌دهند. تاتنهام تيم پر مهره‌اي نيست و اين اتفاق مي‌تواند براي آنها بسيار گران تمام شود. پوچتينو در مورد شايعات پيوستنش به بارسلونا مي‌گويد: « واضح است كه انگيزه زيادي براي بازي با بارسلونا دارم. من طرفدار اسپانيول هستم و مشخصا بردن بارسلونا خوشحالم مي‌كند. هنوز هم سر حرفم هستم كه مسير من و بارسلونا با يكديگر تلاقي نخواهد داشت. دوستان زيادي در بارسلونا دارم و احترام زيادي هم براي اين باشگاه قائلم ولي سبك من و بارسا كاملا با هم متفاوت است و هرگز مثل هم نخواهند شد. در اينكه هيچ‌وقت مربي بارسا نخواهم شد، ترديدي ندارم.» او همچنين در مورد اين بازي و قدرت بارسلونا و مسي گفت: «بارسا بازيكناني عالي دارد و كوتينيو را خيلي خوب مي‌شناسم. درباره تيم بزرگي صحبت مي‌كنيم كه كاپيتانش بهترين بازيكن دنيا است. پشت سر او انبوهي از بازيكنان فوق‌العاده بازي مي‌كنند كه بارسا را به تيمي ترسناك تبديل مي‌كنند. بارسا در هر پستي كيفيت دارد. مسي از نظر من شماره يك است. او مادامي كه بازي مي‌كند، بهترين بازيكن دنيا خواهد بود. استعداد و اراده او را به بهترين بازيكن جهان تبديل كرده است.»

ناپولي – ليورپول

اين بازي امشب قرار است از شبكه ورزش پخش شود و شرط پخشش اين است كه «سيگنال كلين» دريافت كنند وگرنه با يك بازي ديگر جانشين مي‌شود. ناپولي - ليورپول يك بازي هيجان‌انگيز از دو تيم هيجان‌انگيز است. ناپولي با كارلتو تيم جديدي شده. كلوپ هم امسال تيم قوي‌تري در اختيار دارد و از مدعيان اصلي قهرماني در ليگ قهرمانان است. ناپولي با قبول شكست مقابل يوونتوس فاصله‌اش با صدر از همين ابتدا زياد شده و روي ليگ قهرمانان و رسيدن به مراحل حذفي با كارلتو حسابي ويژه‌اي كرده است. از سوي ديگر ليورپول هم هفته گذشته بعد از شش برد پياپي مقابل چلسي متوقف شد و با خوش‌شانسي در دقايق پاياني از شكست گريخت. سوال مهم در مورد تركيب ليورپول اين است كه آيا بعد از درخشش استوريج در دو بازي اخير كلوپ باز هم او را نيمكت‌نشين مي‌كند؟ كلوپ از عملكرد صلاح راضي نيست و مهاجم مصري نتوانسته توقعات سرمربي تيم را برآورده كند. ناپولي اگر در خانه مقابل ليورپول شكست بخورد كار بسيار سختي براي صعود خواهد داشت و بعد از شكست بايد به فكر برنامه‌ريزي براي ليگ اروپا باشد.

ديگر بازي‌هاي جذاب

غير از اين دو مسابقه اصلي، بازي‌هاي ديگري هم هستند كه از جذابيت زيادي برخوردارند. پاري‌سن‌ژرمن بعد از شكست هفته اول مقابل ليورپول بايد با ستاره سرخ بلگراد بازي كند؛ بازي‌اي كه به نظر نمي‌تواند براي رسيدن پاريس به اولين سه امتياز فصل در ليگ قهرمانان مشكلي به وجود بياورد. پورتو و گالاتاسراي هم در پرتغال به مصاف هم مي‌روند و از همين گروه تيم‌هاي لوكوموتيو مسكو و شالكه هم در روسيه با هم ديدار خواهند داشت. آيندهوون و اينتر در هلند با هم بازي مي‌كنند و اينترميلان با پيروزي در اين مسابقه مي‌تواند قدم محكمي براي صعود از گروه مرگ بردارد. در گروه اول هم اتلتيكو مادريد در واندامتروپوليتانو با كلوپ بروژ بلژيك بازي مي‌كند. اين بازي‌ مي‌توانست براي فوتبال‌دوستان ايراني بسيار جذاب باشد، اما مصدوميت بد موقع كاوه رضايي باعث شد او مهم‌ترين بازي‌هاي فصل را از دست بدهد. دورتموند و موناكو هم ديگر بازي امشب را برگزار مي‌كنند. موناكو تيم هجدهم جدول ليگ فرانسه است و اوضاعش بسيار وخيم است. دورتموند كه پس از مدت‌ها به صدر جدول بوندس‌ليگا برگشته انگيزه زيادي براي پيروزي در سيگنال ايدونا پارك دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون