• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4204 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر

شهري

كودكان ناظران ساماندهي شهر خواهند شد

گروه اجتماعي| مديرعامل شركت ساماندهي صبح ديروز ضمن ديدار با كودكان و دانش‌آموزان محدوده شهرداري منطقه 17 در محل شركت از انعقاد تفاهمنامه‌اي ميان شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در نظر داريم تا از كودكان و دانش‌آموزان پيرامون ساماندهي شهر تهران به عنوان ناظر افتخاري بهر‌ه‌مند شويم.

حميدرضا تحصيلي ادامه داد: يكي از سياست‌هايي كه به زودي در شركت ساماندهي محقق خواهد شد ارتباط با مدارس در مناطق 22گانه است تا از اين طريق هر دانش‌آموز يك مسوول ساماندهي در منزل خود باشد. همان‌طور كه كودكان از طريق همياري با پليس موفق به نهادينه شدن بسياري از قوانين راهنمايي و رانندگي در سطح شهر شدند.

وي افزود: دانش‌آموزان به عنوان دوربين‌هاي مدار بسته ما در سطح شهر هستند و مي‌توانند در ارتقاي بهداشت عمومي و نظافت شهروندي گام‌هاي بزرگي بردارند.

وي با اشاره به اهميت مشاركت شهروندي در داشتن شهري تميز و عاري از آلودگي اظهار كرد: كنترل و مبارزه با حيوانات شهري از وظايف ذاتي شركت ساماندهي به شمار مي‌رود و ما به صورت روزانه از طريق روش‌هاي تلفيقي، فيزيكي و شيميايي كار مبارزه با اين جانداران را انجام مي‌دهيم.بر اساس گزارش روابط عمومي شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر، تحصيلي درخصوص وضعيت سر و صداي آلومينيوم‌فروشان قلعه‌مرغي گفت: تاكنون عده‌اي از اين صنف تغيير شغل داده‌اند و تبديل به نمايشگاه‌داران و فروشگاه‌هاي پروفيل آلومينيوم شده‌اند و به زودي با سر و صداي صافكاري‌هاي واقع در خيابان زمزم برخورد قاطع و قانوني خواهد شد.


امسال آخرين سال اجراي ثبت جرايم رانندگي با نرخ فعلي

ايسنا| رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي اعلام كرد كه امسال آخرين سال اجراي مبلغ جريمه‌هاي فعلي راهنمايي و رانندگي است.

سردار تقي مهري اعلام كرد: بنابر قانون، رانندگاني كه مواد مخدر يا الكل مصرف كرده باشند، گواهينامه‌شان ضبط شده و خودروي‌شان نيز توقيف مي‌شود علاوه بر آن به محاكم قضايي نيز معرفي خواهند شد كه اين امر در پيشگيري از وقوع اين تخلف بسيار موثر است.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با بيان اينكه مصرف مواد الكلي و روانگردان و همچنين مواد مخدر تاثير زيادي در وقوع تصادفات رانندگي دارد، اظهار كرد: برخورد پليس با اين جرايم نيز سبب مي‌شود تا افراد معدود هنجارشكن نتوانند ايمني و سلامت ديگر شهروندان و كاربران ترافيكي را به خطر بيندازند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون