• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4214 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۰ مهر

بنگاه‌ها

ذوب‌آهن اصفهان براي هشتمين‌بار صادر‌كننده نمونه كشوري شد

همزمان با روز ملي صادرات در آيين بيست و دومين سالروز ملي صادرات كه با حضور دكتر اسحاق جهانگيري معاون اول رييس‌جمهور و تعدادي از مقامات كشوري در تهران، مركز همايش‌هاي بين‌المللي صداو سيما برگزار شد، ذوب آهن اصفهان به عنوان صادر‌كننده نمونه كشوري معرفي شد و نشان صادراتي، لوح سپاس و تنديس ويژه به مهندس منصور يزدي‌زاده مديرعامل اين شركت اهدا شد.

در سال جاري ذوب آهن اصفهان تنها شركتي است كه در گروه محصولات فولادي به عنوان صادر‌كننده نمونه كشوري انتخاب شد. اين شركت تاكنون شش بار در سال‌هاي 1380- 1385- 1388- 1391- 1392- 1395 صادركننده نمونه ملي كشور و در سال 1393 صادركننده ممتاز كشور شده بود . مهندس منصور يزدي‌زاده مديرعامل ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ما عوامل انتخاب اين شركت به عنوان صادر‌كننده نمونه كشوري را بدين شرح بيان نمود: تداوم رشد صادرات اين شركت در طي سال‌هاي اخير، افزايش تعداد بازارهاي هدف صادراتي، توجه خاص به صادرات محصولات به كشورهاي آفريقايي، آسياي جنوب شرقي و كشورهاي اروپايي، صادرات محصولات فولادي با ارزش افزوده بالاتر، تنوع در روش‌هاي پرداخت، حفظ كيفيت برتر محصولات، همكاري نزديك با موسسات مالي و اعتباري نظير صندوق ضمانت صادرات ايران، ثبت جهاني برند و لوگوي ذوب‌آهن اصفهان ESCO، ZOBESCO حضور موفق و پررنگ در همايش‌ها و سمينارهاي تخصصي بين‌المللي و ايراد سخنراني، استفاده بهينه از قوانين مرتبط بر واردات و صادرات كالا به ويژه در ارتباط با استرداد حقوق ورودي و رفع تعهد از پروانه‌هاي كالاهاي وارداتي از محل صادرات.

 

به‌پرداخت ملت، شانزدهمين شركت پرداخت الكترونيك جهان

براساس جديدترين گزارش منتشره از نشريه بين‌المللي نيلسون ريپورت در سپتامبر ۲۰۱۸، شركت «به پرداخت ملت» در بين ۱۵۰ شركت بزرگ بين‌المللي حوزه پرداخت الكترونيك، با فعاليت خود طي سال ۲۰۱۷ رتبه شانزدهم جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومي بانك ملت، نشريه معتبر نيلسون ريپورت در شماره ۱۱۳۹ خود مهم‌ترين پذيرنده‌هاي پرداخت سطح بين‌الملل را معرفي كرده به‌طوري كه در بين ۱۵۰ پذيرنده برتر، به‌پرداخت ملت با ۴ پله صعود نسبت به گزارش پيشين، جايگاه شانزدهم بين‌المللي در صنعت پرداخت الكترونيك جهان را كسب كرد.

براساس اين گزارش، به‌پرداخت ملت طي چند سال اخير جايگاه نخست در حوزه پرداخت الكترونيك خاورميانه و كشور را به خود اختصاص داده و با بيش از ۳.۵ ميليارد تراكنش سالانه از رتبه بيستم به جايگاه شانزدهم بين‌المللي در اين صنعت صعود كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون