• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4276 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ دي

خبر

بررسي بودجه پايتخت در مجمع نمايندگان استان تهران

نماينده تهران از بررسي بودجه استان تهران در جلسه‌اي با حضور استاندار جديد تهران خبر داد. به گزارش ايسنا، قاسم ميرزايي‌نيكو گفت: مجمع نمايندگان استان تهران جلسه‌اي را با استاندار تهران و رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان تهران براي بررسي بودجه با برش استاني تشكيل داد. هدف آن بود كه بودجه استان و شهر تهران مورد بررسي قرار گيرد. در اين جلسه چالش‌هاي موجود شهر و استان تهران مورد بررسي قرار گرفت و اينكه چه مواردي بايد در حوزه حمل و نقل و مسائل فرهنگي و اجتماعي و آسيب‌هاي و بخش‌هاي عمراني و موضوع آب حل شود كه در اين باره مفصل صحبت شد و قرار شد كه نكات به صورت جمع‌بندي در كميسيون تلفيق مطرح شود.

رزمايش دريايي ايران و روسيه

فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: رزمايش‌هاي تاكتيكي، امداد و نجات و مقابله با دزدان دريايي در آينده نزديك بين نيروي دريايي ايران و روسيه برگزار خواهد شد. به گزارش ايسنا، امير دريادار خانزادي فرمانده نيروي دريايي ارتش افزود: اين رزمايش‌ها، دو كشور را به سطح بالاتري از همكاري در دريا در سطوح راهبردي، تاكتيكي و عملياتي خواهد رساند. او با بيان اينكه در خزر اجازه حضور هيچ نيروي فرامنطقه‌اي را نمي‌دهيم، گفت: خزر درياي صلح و دوستي است و همه كشورهاي پيراموني آن همين رويكرد را دنبال مي‌كنند.

دنبال امنيتي كردن اقتصاد نيستيم

محمود واعظي، رييس دفتر رييس‌جمهور در گفت‌و‌گو با فارس درباره سياست‌هاي اقتصادي دولت گفت: سياست دولت مبتني بر امنيتي كردن مسائل اقتصادي كشور نيست، اما آنچه اهميت دارد اين‌است كه در شرايط كنوني بايد ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد بازگردد تا بتوانيم پاسخگوي نيازهاي كشور باشيم. تحريم امريكا با جنگ رواني و تبليغات گسترده، موجب التهاب در بازار ارز و افزايش قيمت برخي كالاها شد و فشار زيادي را بر مردم تحميل كرد، اما با تلاش بانك مركزي و ساير دستگاه‌هاي ذيربط و تصميماتي كه در شوراي عالي اقتصادي قواي سه‌گانه و ستاد اقتصادي دولت اتخاذ شد، امروز اشراف خوبي بر بازار به وجود آمده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون