• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4332 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۶ اسفند

جهان كتاب

شماره نوروزي ماهنامه «جهان كتاب» ويژه نوروز ۹۸ منتشر شده است. «برويم، باوفا…» عنوان يك‌ نامه ‌و داستان از پرويز دوايي است كه طبق معمول در پيشاني اين مجله چاپ شده است. سپس داستاني از فريبا وفي با عنوان «تختِ هشت» آمده و پس از آن مقاله‌اي از سيد‌فريد قاسمي با عنوان «مجلّد يازدهم فهرست مقالات» كه نقد جلد تازه فهرست مقالات فارسي در زمينه تحقيقات ايراني است.

پس از آن هم كتاب گفت‌وگوي هوشنگ گلشيري با مهرداد بهار با عنوان «ما و جهان اساطيري» در مقاله‌اي از مهران افشاري نقد و بررسي شده است.

عنوان اين مطلب هم «در محضر بهار» است. مقاله نقد كتاب «تاريخ ايران‌شناسي در روسيه» با عنوان «تاريخ ايران‌شناسي در روسيه: محملي براي كتابدار شدن زودهنگام» به قلم محسن شجاعي، «نقد تاريخ‌نگاري پان‌تركي» نوشته كاوه بيات و دومين قسمت از مقاله «نقد و بررسي دو طومار نقالي» به قلم محمد جعفري(قنواتي) ديگر مطالب چاپ ‌شده در شماره نوروزي جهان كتاب هستند كه پس از آنها هم اين مقالات چاپ شده‌اند.

«تصويري گويا از ايران در واپسين سال‌هاي عصر قاجار» نوشته حميد تنكابني در نقد و بررسي كتاب «به سوي اصفهان»، «شيراز، شهرِ زاد، شهرزاد» نوشته منيژه عبداللهي در نقد و بررسي كتاب «يك‌ عمر شاعري(گزيده‌اي از ۲۵دفتر شعر منصور اوجي)» و «ما و كوچه‌هاي كودكي» نوشته آذر تشكر در نقد و بررسي كتاب «وقتي كه آسمان تهران آبي بود». اين مجله با ۱۰۰ صفحه و قيمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون