• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4379 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۹ خرداد

كاهش 5 تا 135 ميليوني قيمت برخي خودروها

روند كاهشي قيمت‌ خودرو عاملي شده تاكمتر خريد و فروشي در بازار انجام شود بر همين اساس اكثر كساني كه در گراني خودرو خريداري كردند امروز فروشنده هستند اما خبري از خريدار نيست.

دربازار روز گذشته خريد و فروش خودرو همچنان روند كاهش قيمت‌ها در انواع خودروهاي داخلي و وارداتي ادامه داشت. به نحوي كه در خودروهاي داخلي كاهش قيمت‌ها 5 تا 15 ميليون تومان و در خودروهاي مونتاژي 70 ميليون تومان تا 135ميليون تومان به وجود آمده است در بخش خودروهاي داخلي نيز ساندرو استپ وي از 240 ميليون تومان به 205 ميليون تومان، پژو 207 اتومات از 205 ميليون تومان به 179 ميليون تومان، پژو 405 از 93 ميليون تومان به 83 ميليون تومان رسيده است.به اعتقاد فعالان بازار خودرو روند كاهشي قيمت‌ها عاملي شده تاكمتر خريد و فروشي در بازار انجام شود . ابهامات مرجع قيمت گذاري خودرو و موضوع تعيين دستورالعمل توسط شوراي رقابت را بايد يكي از عوامل تأثيرگذار بر كاهش قيمت خودرو دانست البته كاهش قيمت ارز، افزايش نسبي عرضه خودرو به بازار نيز از جمله عوامل كاهش قيمت خودرو هستند.در حال حاضر به اعتقاد فعالان بازار قيمت خودرو ساعتي تغيير مي‌كند و همين امر عاملي شده تا هيچ معامله‌اي در بازار انجام نشود و به نوعي همه فروشنده هستند اما خبري از خريدار نيست.

فروشندگان خودرو معتقدند در صورت استمرار اين وضعيت قيمت خودرو بيشتر از اين رقم‌ها كاهش پيدا خواهد كرد البته اين موضوع به شرطي ادامه پيدا مي‌كند كه عرضه ورود به بازار افزايش يافته و خودروسازان نسبت به تحويل خودروها به مشتريان سرعت بيشتري را داشته باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون